DSpace Repository

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КОРЕКЦІЇ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ В СЕРЕДОВИЩІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Show simple item record

dc.contributor.author Мороз, О. І.
dc.contributor.author Moroz, О. І.
dc.contributor.author Yatsiuryk, A. О.
dc.contributor.author Яцюрик, А. О.
dc.date.accessioned 2024-08-17T08:14:49Z
dc.date.available 2024-08-17T08:14:49Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Психолого-педагогічні особливості корекції агресивної поведінки в середовищі молодших школярів / О. І. Мороз, Яцюрик А. О. // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін. ; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2004. - № 1. - 53-58. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5051
dc.description.abstract У статті проаналізовано теоретичні підходи до феномену насильства в сучасній психологічній науці. Шкільне насильство є соціально-психологічним явищем, для якого характерне використання будь-яких дій однієї людини щодо іншої (учень – учень, учитель – учень, учень – учитель) в умовах освітнього середовища. Емпірично досліджено особливості прояву агресивної поведінки в учнів початкових класів. За результатами проведеного емпіричного дослідження було виокремлено типи учасників агресивної поведінки. Встановлено, що психологічна корекція агресії – це довготривалий процес, спрямований на запобігання негативному впливу чинників, що впливають на формування агресивної поведінки. Запропонована система психокорекційних заходів, яка спрямована на формування адекватної самооцінки, комунікативних навичок конструктивної взаємодії, розвиток емоційної саморегуляції, зміну соціального статусу в класі, зменшення проявів агресії та зниження рівня тривожності у школярів. Було розроблено та випробувано програму корекції агресивної поведінки на трьох рівнях (первинна, вторинна та третинна психопрофілактика), спрямовану на запобігання, корекцію і усунення агресивних проявів у шкільному середовищі. Комплексний підхід до організації профілактичної роботи передбачає три взаємозалежні етапи: методологічний (формулювання ідей, цілей, задач і теоретичних положень), змістовий (етапи роботи та завдання кожного з них) і технологічний (вибір методів, форм і засобів впливу). Психопрофілактичні заходи спрямовані на формування адекватної самооцінки, комунікативних навичок конструктивної взаємодії, розвиток емоційної саморегуляції, зміну соціального статусу в класі, зменшення агресії та зниження тривожності. // The article analyzes theoretical approaches to the phenomenon of violence in modern psychological science. School violence is a socio-psychological phenomenon, which is characterized by the use of any action of one person against another (student-student, teacher-student, student-teacher) in an educational environment. The peculiarities of the manifestation of aggressive behavior in primary school students have been empirically studied. As a result of empirical research, the types of participants in aggressive behavior were identified. It is established that psychological correction of aggressive behavior is a long-term process aimed at preventing the negative impact of factors influencing the formation of aggressive behavior. A system of psycho-corrective measures is proposed, which is aimed at forming adequate self-esteem, communicative skills of constructive interaction, development of emotional self-regulation, change of social status in the classroom, reduction of aggression and reduction of anxiety in students. en_US
dc.publisher Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія en_US
dc.subject violence phenomenon en_US
dc.subject school violence en_US
dc.subject aggressive behavior en_US
dc.subject adequate self-esteem en_US
dc.subject level of anxiety en_US
dc.subject феномен насильства en_US
dc.subject шкільне насильство en_US
dc.subject агресивна поведінка en_US
dc.subject адекватна самооцінка en_US
dc.subject рівень тривожності en_US
dc.title ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КОРЕКЦІЇ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ В СЕРЕДОВИЩІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ en_US
dc.title.alternative Рsychological and pedagogical features of correction of aggressive behavior among junior high, school students en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account