dc.contributor.author |
Міськова, Н. М. |
|
dc.contributor.author |
Miskova, N. М. |
|
dc.date.accessioned |
2024-08-17T08:19:30Z |
|
dc.date.available |
2024-08-17T08:19:30Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Міськова Н. М. Підготовка вчителя початкових класів до впровадження інноваційних технологій у навчально-виховному процесі з математики / Н. М. Міськова // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін. ; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2004. - № 1. - С. 47-52. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5052 |
|
dc.description.abstract |
Стаття присвячена вивченню особливостей математичної підготовки майбутніх учителів
початкової школи до впровадження інноваційних технологій у навчально-виховному процесі. Особливу
увагу акцентовано на тому, що стратегічним завданням вищої школи є формування професійної компетентності майбутнього вчителя, спрямованої на розвиток компетенцій через інноваційні освітні
технології. Якість вищої математичної освіти визначається сукупністю показників, які характеризують різні аспекти навчальної діяльності освітньої установи. Автор дійшов висновку, що реалізація
професійної спрямованості викладання курсу «Методики навчання математики» тісно пов’язана із
впровадженням у навчальний процес педагогічних інновацій. Вони розвивають у студентів навички
самостійного оволодіння знаннями, сприяють розвитку творчого потенціалу особистості. // The article is devoted to study of the peculiarities of mathematical training of future primary school
teachers for the introduction of innovative technologies in the educational process. Special attention is focused
on the fact that the strategic task of higher school is the formation of professional competence future teacher,
aimed at the development of competences through innovative educational technologies. The quality of higher
mathematics education is determined by a set of indicators that characterize various aspects of the educational
activity of educational institution. The author came to the conclusion that the implementation the professional
orientation of teaching the course “Methods of teaching mathematics” is closely related to the introduction
of pedagogical innovations into the educational process. They develop students’ skills of independent mastery
knowledge, contribute to the development the creative potential of the individual. |
en_US |
dc.publisher |
Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія |
en_US |
dc.subject |
mathematical preparation |
en_US |
dc.subject |
математична підготовка |
en_US |
dc.subject |
вчителі початкової школи |
en_US |
dc.subject |
teachers of the primary school |
en_US |
dc.subject |
innovative technologies |
en_US |
dc.subject |
інноваційні технології |
en_US |
dc.title |
ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ З МАТЕМАТИКИ |
en_US |
dc.title.alternative |
Preparation primary class teacher for the implementation of innovative technologies in the educational process of mathematics |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |