DSpace Repository

ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ У ВИМІРІ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Show simple item record

dc.contributor.author Пріма, Р. М.
dc.contributor.author Потапчук, Т. В.
dc.contributor.author Рославець, Р. М.
dc.contributor.author Prima, R. М.
dc.contributor.author Potapchuk, T. V.
dc.contributor.author Roslavet, R. М.
dc.date.accessioned 2024-09-20T19:07:41Z
dc.date.available 2024-09-20T19:07:41Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Професійний розвиток майбутнього вчителя у вимірі сучасних технологій / Р. М. Пріма, Т. В. Потапчук, Р. М. Рославець // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2004. - № 2. - С. 43-46. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5068
dc.description.abstract У статті теоретично досліджено й проаналізовано деякі аспекти проблеми професійного розви-тку майбутнього вчителя у вимірі сучасних технологій, студійованих у науковому дискурсі у теоре-тико-практичній площині. У процесі підготовки публікації використано такі методи дослідження: теоретичні (аналіз педагогічної, психологічної літератури); інтерпретаційно-аналітичний метод, узагальнення. Відповідно до визначеної мети уточнено трактування ключового поняття «професій-ний розвиток», що має різну акцентуацію в науковому дискурсі. З’ясовано, що у психолого-педагогіч-ній літературі професійний розвиток характеризується як зростання, становлення професійно зна-чущих особистісних якостей і здібностей, професійних знань та умінь, активне якісне перетворення особистістю свого внутрішнього світу, що призводить до принципово нового його устрою та спо-собу життєдіяльності – творчої самореалізації в професії. Поняття «професійний розвиток осо-бистості» визначено як тривалий процес взаємодії особистості і професії, де розвиток особистості пов’язаний із розвитком індивідуально-психологічних особливостей фахівця і відбувається відповідно до оптимальних заходів щодо якісного виконання професійної діяльності. Відзначено, що професійний розвиток майбутніх педагогів необхідно розглядати, з одного боку, як процес освіти, з іншого – як результат сформованості особистісно-смислового ставлення до професійної та соціальної взаємо-дії. У реаліях сучасного інформаційного суспільства актуалізовано роль інформатизації освіти, де застосування інформаційних технологій сприяє тому, щоб професійний розвиток майбутнього вчи-теля відповідав світовим стандартам. Виокремлено технології розвитку професійно-творчих зді-бностей, педагогічної креативності у професійному розвитку майбутнього вчителя як вирішального чинника його «просування» до вершин педагогічної майстерності. en_US
dc.publisher Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 2 en_US
dc.subject інформатизація освіти en_US
dc.subject нформаційні технології en_US
dc.subject майбутній учитель en_US
dc.subject професійний розвиток en_US
dc.subject сучасні технології en_US
dc.subject технології педагогічної креативності en_US
dc.subject технології розвитку професійно-творчих здібностей en_US
dc.subject informatization of education en_US
dc.subject information technologies en_US
dc.subject future teacher en_US
dc.subject professional development en_US
dc.subject modern technologies en_US
dc.subject technologies of pedagogical creativity en_US
dc.subject technologies of development of professional and creative abilities en_US
dc.title ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ У ВИМІРІ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ en_US
dc.title.alternative . Professional development of the future teacher in the measurement of modern technologies en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account