dc.contributor.author |
Пріма, Р. М. |
|
dc.contributor.author |
Потапчук, Т. В. |
|
dc.contributor.author |
Рославець, Р. М. |
|
dc.contributor.author |
Prima, R. М. |
|
dc.contributor.author |
Potapchuk, T. V. |
|
dc.contributor.author |
Roslavet, R. М. |
|
dc.date.accessioned |
2024-09-20T19:07:41Z |
|
dc.date.available |
2024-09-20T19:07:41Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Професійний розвиток майбутнього вчителя у вимірі сучасних технологій / Р. М. Пріма, Т. В. Потапчук, Р. М. Рославець // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2004. - № 2. - С. 43-46. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5068 |
|
dc.description.abstract |
У статті теоретично досліджено й проаналізовано деякі аспекти проблеми професійного розви-тку майбутнього вчителя у вимірі сучасних технологій, студійованих у науковому дискурсі у теоре-тико-практичній площині. У процесі підготовки публікації використано такі методи дослідження: теоретичні (аналіз педагогічної, психологічної літератури); інтерпретаційно-аналітичний метод, узагальнення. Відповідно до визначеної мети уточнено трактування ключового поняття «професій-ний розвиток», що має різну акцентуацію в науковому дискурсі. З’ясовано, що у психолого-педагогіч-ній літературі професійний розвиток характеризується як зростання, становлення професійно зна-чущих особистісних якостей і здібностей, професійних знань та умінь, активне якісне перетворення особистістю свого внутрішнього світу, що призводить до принципово нового його устрою та спо-собу життєдіяльності – творчої самореалізації в професії. Поняття «професійний розвиток осо-бистості» визначено як тривалий процес взаємодії особистості і професії, де розвиток особистості пов’язаний із розвитком індивідуально-психологічних особливостей фахівця і відбувається відповідно до оптимальних заходів щодо якісного виконання професійної діяльності. Відзначено, що професійний розвиток майбутніх педагогів необхідно розглядати, з одного боку, як процес освіти, з іншого – як результат сформованості особистісно-смислового ставлення до професійної та соціальної взаємо-дії. У реаліях сучасного інформаційного суспільства актуалізовано роль інформатизації освіти, де застосування інформаційних технологій сприяє тому, щоб професійний розвиток майбутнього вчи-теля відповідав світовим стандартам. Виокремлено технології розвитку професійно-творчих зді-бностей, педагогічної креативності у професійному розвитку майбутнього вчителя як вирішального чинника його «просування» до вершин педагогічної майстерності. |
en_US |
dc.publisher |
Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 2 |
en_US |
dc.subject |
інформатизація освіти |
en_US |
dc.subject |
нформаційні технології |
en_US |
dc.subject |
майбутній учитель |
en_US |
dc.subject |
професійний розвиток |
en_US |
dc.subject |
сучасні технології |
en_US |
dc.subject |
технології педагогічної креативності |
en_US |
dc.subject |
технології розвитку професійно-творчих здібностей |
en_US |
dc.subject |
informatization of education |
en_US |
dc.subject |
information technologies |
en_US |
dc.subject |
future teacher |
en_US |
dc.subject |
professional development |
en_US |
dc.subject |
modern technologies |
en_US |
dc.subject |
technologies of pedagogical creativity |
en_US |
dc.subject |
technologies of development of professional and creative abilities |
en_US |
dc.title |
ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ У ВИМІРІ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ |
en_US |
dc.title.alternative |
. Professional development of the future teacher in the measurement of modern technologies |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |