Короткий опис(реферат):
У статті теоретично досліджено й проаналізовано деякі аспекти проблеми професійного розви-тку майбутнього вчителя у вимірі сучасних технологій, студійованих у науковому дискурсі у теоре-тико-практичній площині. У процесі підготовки публікації використано такі методи дослідження: теоретичні (аналіз педагогічної, психологічної літератури); інтерпретаційно-аналітичний метод, узагальнення. Відповідно до визначеної мети уточнено трактування ключового поняття «професій-ний розвиток», що має різну акцентуацію в науковому дискурсі. З’ясовано, що у психолого-педагогіч-ній літературі професійний розвиток характеризується як зростання, становлення професійно зна-чущих особистісних якостей і здібностей, професійних знань та умінь, активне якісне перетворення особистістю свого внутрішнього світу, що призводить до принципово нового його устрою та спо-собу життєдіяльності – творчої самореалізації в професії. Поняття «професійний розвиток осо-бистості» визначено як тривалий процес взаємодії особистості і професії, де розвиток особистості пов’язаний із розвитком індивідуально-психологічних особливостей фахівця і відбувається відповідно до оптимальних заходів щодо якісного виконання професійної діяльності. Відзначено, що професійний розвиток майбутніх педагогів необхідно розглядати, з одного боку, як процес освіти, з іншого – як результат сформованості особистісно-смислового ставлення до професійної та соціальної взаємо-дії. У реаліях сучасного інформаційного суспільства актуалізовано роль інформатизації освіти, де застосування інформаційних технологій сприяє тому, щоб професійний розвиток майбутнього вчи-теля відповідав світовим стандартам. Виокремлено технології розвитку професійно-творчих зді-бностей, педагогічної креативності у професійному розвитку майбутнього вчителя як вирішального чинника його «просування» до вершин педагогічної майстерності.