DSpace Repository

МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ КУРСУ ПРИРОДОЗНАВСТВА У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Show simple item record

dc.contributor.author Шевчук Тетяна
dc.date.accessioned 2018-04-26T10:00:55Z
dc.date.available 2018-04-26T10:00:55Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.isbn 978-966-7359-75-1
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/506
dc.description.abstract У статті досліджено проблему впровадження дидактичних ігор у навчально-виховний процес початкової школи. Проаналізовано роль гри, як однієї з провідних діяльностей молодших школярів, у навчально-виховному процесі. Визначено переваги використання ігрових методів у порівнянні з іншими. Виділено умови, що сприяють підвищенню успішності результату гри. Запропоновано методику використання ігрових технологій при вивченні курсу природознавства у початковій школі. // This article deals with the problem of didactic games implementation into educational process at primary school. The analysis of the role of game in educational process, as one of the junior pupils` leading activities is done. Advantages of using gaming techniques in comparison with others are shown. The conditions that contribute successful result of a game are investigated. The methodology of using games technologies during study natural of courses in elementary school is proposed. en_US
dc.publisher Збірник студентських наукових праць. - № 1 (5). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 395 с. - С. 151-158. en_US
dc.subject Дидактична гра, природознавство, ігрові завдання. en_US
dc.subject Didactic game, nature study, games tasks. en_US
dc.title МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ КУРСУ ПРИРОДОЗНАВСТВА У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account