DSpace Repository

ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Show simple item record

dc.contributor.author Кочмар, Д. А.
dc.contributor.author Поченюк, Я. В.
dc.contributor.author Kochmar, D. А.
dc.contributor.author Pocheniuk, Ya. V.
dc.date.accessioned 2024-09-20T19:41:15Z
dc.date.available 2024-09-20T19:41:15Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Технології формування міжкультурної компетентності здобувачів вищої освіти у процесі навчання іноземної мови / Д. А. Кочмар, Я. В. Поченюк // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2004. - № 2. - С. 18-23. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5072
dc.description.abstract У статті схарактеризовано технології формування міжкультурної компетентності здобувачів вищої освіти у процесі навчання іноземної мови. Визначено, що в умовах стрімкого розвитку між-народних взаємин та глобальних змін у світі, акцент на формуванні міжкультурної компетентності стає важливим завданням у вищій освіті. Проаналізовано погляди науковців на проблему формування міжкультурної компетентності студентів. Авторами визначено поняття «міжкультурна компе-тентність» як інтегративна характеристика особистості, яка допомагає суб’єкту успішно спіл-куватися з представниками інших культур, допомагає зрозуміти національно-культурні відмінності та традиції інших народів, систему їхніх ціннісних домінант, звичок, звичаїв, установок. Міжкуль-турна компетентність забезпечує готовність розуміти, поважати та продуктивно використо-вувати культурні стереотипи, передбачає готовність до успішної взаємодії та співробітництва в міжкультурному середовищі. Досліджено, що міжкультурна компетентність охоплює здатність до адаптації в нових культурних середовищах, вміння вирішувати міжкультурні конфлікти. Визна-чено, що міжкультурне навчання відбувається тоді, коли особа готова зрозуміти та прийняти спе-цифічну систему сприйняття, мислення, цінностей і поведінки іншої культури, інтегруючи ці знання у власну систему орієнтації. Зазначено, що значним потенціалом для розвитку міжкультурної ком-петентності, володіють такі технології: інформаційно-комунікаційні, технології гейміфікації освіт-нього процесу, тренінг-технології. Також для розвитку вищезазначеної якості важливою є реалізація різних форм академічної мобільності у закладі освіти. У статті представлено онлайн-платформи, сервіси, ігри, що сприяють розвитку міжкультурної компетенції здобувачів вищої освіти під час навчання іноземної мови. en_US
dc.publisher Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 2 en_US
dc.subject комунікація en_US
dc.subject міжкультурна компетентність en_US
dc.subject методи навчання en_US
dc.subject технології навчання en_US
dc.subject здобувачі вищої освіти en_US
dc.subject навчання іноземної мови en_US
dc.subject communication en_US
dc.subject intercultural competence en_US
dc.subject teaching methods en_US
dc.subject teaching technologies en_US
dc.subject higher education students en_US
dc.subject foreign language learning en_US
dc.title ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ en_US
dc.title.alternative Technologies of forming intercultural competencesof higher education students in the process of teaching a foreign language en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account