Abstract:
Роль географічних знань у формуванні світогляду особистості та набутті компетентностей пов’язаних з її орієнтацією та вмінням вирішувати практичні завдання просторового характеру в умовах сучасного глобалізованого суспільства є незаперечною. В той же час якість цих знань, як і мотиваційна складова навчально-виховного процесу, часто залежать від сучасного інструментарію, які використовує педагог на уроці географії. Таким інструментом є STEM технології, які дозволяють зробити навчання більш ефективним не тільки через можливість поєднання традиційних засобів візуалізації, що використовуються в географії (карти, атласи, фотографії географічних об’єктів, схеми) із сучасними
технологіями (3-D друк, голографічні фото-відео, спеціалізовані комп’ютерні програми тощо), але дозволяють змістити акцент із особистості вчителя на поставлене завдання. Це в свою чергу розвиває
креативність, пізнавальний інтерес учнів, формує технологічні навички, а отже підносить процес засвоєння знань на якісно новий рівень.