Abstract:
В умовах безпрецедентної військової агресії з боку РФ по відношенню до України, соціальних, економічних, демографічних викликів, яким повинні протидіяти туристичні підприємства стає все більше. Складність ситуації підтверджують статистичні дані Міжнародного інституту бізнесу. Дані цієї організації дали можливість систематизувати проблеми, що гальмують розвиток туристичних підприємств. Так 83% представників туристичних підприємств зазначили, що відчувають наслідки війни на споживчому ринку, а 72% турагентств оцінюють свої репутаційні ризики та адаптують діяльність, щоб уникнути їх. Про зміни на ринку також свідчить, що 29% респондентів адаптуються до нової поведінки клієнтів; проте разом з тим, 61% турагентств не досліджували нові потреби та потенційні ринки.