dc.contributor.author |
Ткачук, М. П. |
|
dc.contributor.author |
Далюк, Н. Я. |
|
dc.date.accessioned |
2024-10-08T12:39:58Z |
|
dc.date.available |
2024-10-08T12:39:58Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Інтеграція маркетингу в управління комерційною діяльністю сучасного підприємства / М. П. Ткачук, Н. Я. Далюк // Актуальні проблеми та перспективи розвитку регіонів: матеріали ІІ міжнар. наук.-практ. конф. (Рівне, 23 червня 2023 року) / МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука. Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2023. С. 63-66. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5099 |
|
dc.description.abstract |
У сучасних умовах становлення та розвитку ринкових відносин, рівень та якість комерційної роботи стають одним із найважливіших чинників ефективності господарювання підприємства. Актуальність цієї проблеми представлена у працях вітчизняних та зарубіжних вчених, а також керівників підприємств.
Використання сучасних маркетингових інструментів у практиці управління комерційною діяльністю підприємства дає змогу регулювати и господарські взаємовідносини між постачальниками і покупцями товарів, передбачити і знизити комерційні ризики, спрямовувати виробників на випуск товарів з урахуванням купівельного попиту. |
en_US |
dc.publisher |
Актуальні проблеми та перспективи розвитку регіонів: матеріали ІІ міжнар. наук.-практ. конф. (Рівне, 23 червня 2023 року) / МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука. Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2023. |
en_US |
dc.subject |
розвиток ринкових відносин |
en_US |
dc.subject |
управління комерційною діяльністю |
en_US |
dc.subject |
діяльність сучасного підприємтсва |
en_US |
dc.subject |
об'єкт управління |
en_US |
dc.subject |
комерційна діяльність |
en_US |
dc.title |
ІНТЕГРАЦІЯ МАРКЕТИНГУ В УПРАВЛІННЯ КОМЕРЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА |
en_US |
dc.title.alternative |
Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (Рівне, 23 червня 2023 року) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |