Короткий опис(реферат):
У житті відбуваються настільки стрімкі зміни, що враховувати їх особливості стає все важче і важче. Змінюється характер проблем, з якими стикається людина у повсякденному житті і на роботі. Змінюється людина, яка керує і якою керують, змінюються її інтереси і цінності. Спрямування цих змін, цілком закономірно, вимагають зміни типу управління від суто організаційного до соціально-психологічному (пріоритет людського фактора) і далі - до креативного. Креативність часто включають до переліку особистісних якостей, яку повинен мати кандидат на ту чи іншу вакантну посаду. Зокрема, це стосується характеристик особистості менеджера, у практичній діяльності якого постійно повинні народжуватися нові, нестандартні рішення та погляди на проблему (В. Зінгер, Л. Ланг, Б. Стінберг). Тому в сучасних умовах господарювання так гостро постає питання засад формування креативного керівника й необхідності розвитку його креативного потенціалу.