dc.contributor.author |
Шимко, О. |
|
dc.contributor.author |
Демидюк, С. |
|
dc.date.accessioned |
2024-11-07T08:03:34Z |
|
dc.date.available |
2024-11-07T08:03:34Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Маркетинг соціальних мереж як ефективний інструмент розвитку бізнесу / О. Шимко, С. Демидюк // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч І. – С. 325-327. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5152 |
|
dc.description.abstract |
Стрімкий розвиток інформаційних технологій і поява інноваційних цифрових каналів комунікації в останнє десятиліття посприяли розвитку цифрового маркетингу, зокрема, маркетингу соціальних мереж та послужили імпульсом до формування нових підходів у комунікації та взаємодії з споживачами, просуванні брендів та реалізації товарів. |
en_US |
dc.publisher |
Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч І. |
en_US |
dc.subject |
цифровий маркетинг |
en_US |
dc.subject |
інноваційні цифрові канали комунікації |
en_US |
dc.subject |
соціальні мережі |
en_US |
dc.subject |
споживач |
en_US |
dc.subject |
просуання брендів |
en_US |
dc.subject |
реалізація товарів |
en_US |
dc.subject |
цифрові технології |
en_US |
dc.subject |
інформаційне середовище |
en_US |
dc.subject |
купівля товарів/послуг |
en_US |
dc.subject |
діджиталізація суспільства |
en_US |
dc.subject |
віртуальне життя |
en_US |
dc.subject |
візуальний контент |
en_US |
dc.subject |
реклама |
en_US |
dc.subject |
mass liking |
en_US |
dc.subject |
mass follow |
en_US |
dc.subject |
аккаунт |
en_US |
dc.subject |
контент-аналіз |
en_US |
dc.subject |
соціальне прослуховування |
en_US |
dc.subject |
опитування |
en_US |
dc.subject |
аналіз конкурентів |
en_US |
dc.subject |
веб-аналітика |
en_US |
dc.subject |
трекінг поведінки на сайті |
en_US |
dc.subject |
шляхи конверсії |
en_US |
dc.subject |
«цифрові» споживачі |
en_US |
dc.title |
МАРКЕТИНГ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ |
en_US |
dc.title.alternative |
Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |