00 DSpace/Manakin Repository

МАРКЕТИНГ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шимко, О.
dc.contributor.author Демидюк, С.
dc.date.accessioned 2024-11-07T08:03:34Z
dc.date.available 2024-11-07T08:03:34Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Маркетинг соціальних мереж як ефективний інструмент розвитку бізнесу / О. Шимко, С. Демидюк // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч І. – С. 325-327. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5152
dc.description.abstract Стрімкий розвиток інформаційних технологій і поява інноваційних цифрових каналів комунікації в останнє десятиліття посприяли розвитку цифрового маркетингу, зокрема, маркетингу соціальних мереж та послужили імпульсом до формування нових підходів у комунікації та взаємодії з споживачами, просуванні брендів та реалізації товарів. en_US
dc.publisher Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч І. en_US
dc.subject цифровий маркетинг en_US
dc.subject інноваційні цифрові канали комунікації en_US
dc.subject соціальні мережі en_US
dc.subject споживач en_US
dc.subject просуання брендів en_US
dc.subject реалізація товарів en_US
dc.subject цифрові технології en_US
dc.subject інформаційне середовище en_US
dc.subject купівля товарів/послуг en_US
dc.subject діджиталізація суспільства en_US
dc.subject віртуальне життя en_US
dc.subject візуальний контент en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject mass liking en_US
dc.subject mass follow en_US
dc.subject аккаунт en_US
dc.subject контент-аналіз en_US
dc.subject соціальне прослуховування en_US
dc.subject опитування en_US
dc.subject аналіз конкурентів en_US
dc.subject веб-аналітика en_US
dc.subject трекінг поведінки на сайті en_US
dc.subject шляхи конверсії en_US
dc.subject «цифрові» споживачі en_US
dc.title МАРКЕТИНГ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ en_US
dc.title.alternative Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу