Abstract:
України поетапно входить до світового простору, інновації та модернізація освіті виявили наявність істотних суперечностей між потребами часу та реальним упровадженням інноваційних підходів до управління закладами освіти. Над питаннями впровадження нових підходів до управління закладами освіти працюють вітчизняні науковці В. Алфімов, Г. Артюх, Т. Боголюб, Л. Даниленко, Г. Дмитренко, Л. Карамушка, В. Крижко, Н. Коломинський, В. Луговий, Є. Павлютенков. Основні стратегічні завдання розвитку процесу управління освітою визначені у Національній доктрині розвитку освіти України у ХХІ столітті: «перехід від державного до державно-громадського управління, чітке розмежування функцій між центральними, регіональними і місцевими органами управління, забезпечення самоврядування навчально-виховних закладів і наукових установ, утвердження у сфері освіти гармонійного поєднання прав особи, суспільства й держави».