00 DSpace/Manakin Repository

МАРКЕТИНГОВІ ЧИННИКИ ВПЛИВУ ТА МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ (НА ПРИКЛАДІ ВИРОБНИКІВ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гусарук, В.
dc.date.accessioned 2018-04-26T10:53:18Z
dc.date.available 2018-04-26T10:53:18Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.isbn 978-966-7359-75-1
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/518
dc.description.abstract В статті досліджено маркетингові чинники впливу на конкурентоспроможність підприємства та визначено основні сфери управління конкурентоспроможністю у її ієрархічній структурі. У результаті посилення конкуренції актуальним стає завдання підвищення конкурентоспроможності підприємств. Цим пояснюється необхідність глибокого вивчення різних підходів вчених до питання класифікації факторів конкурентоспроможності підприємства. // In the article the marketing factors of influence on the competitiveness of enterprises are investigated and the main areas of competitiveness management in its hierarchical structure are identified. As a result of increased competition urgent task of improving the competitiveness of enterprises becomes urgent. It is explains the need for deeper study of the different approaches of scientists to the classification of competitiveness factors. en_US
dc.publisher Збірник студентських наукових праць. - № 1 (5). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 395 с. - С. 238-245. en_US
dc.subject Конкурентоспроможність, маркетингові фактори конкурентоспроможності. en_US
dc.subject Competitiveness, marketing factors of competitiveness. en_US
dc.title МАРКЕТИНГОВІ ЧИННИКИ ВПЛИВУ ТА МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ (НА ПРИКЛАДІ ВИРОБНИКІВ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ) en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу