dc.contributor.author |
Колодич, Ю. |
|
dc.contributor.author |
Федорчук, Р. |
|
dc.date.accessioned |
2024-11-08T08:37:20Z |
|
dc.date.available |
2024-11-08T08:37:20Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Туристичний імідж регіону як важливий чинник формування його конкурентоспроможності / Ю. Колодич, Р. Федорчук // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч І. – С. 167-170. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5198 |
|
dc.description.abstract |
Глобалізація основних зовнішньоекономічних зв’язків і процесів зумовлює посилення конкуренції між державами, регіонами та містами. В таких умовах у конкурентній течії включаються не тільки політичні та економічні системи, а й національні культури, місцеві «ідеали», що втілюються у символізації споживчих цінностей територіальних ресурсів і продукції, у тому числі туристичної. Це спонукає до появи нових моделей конкурентоспроможності, у межах яких певні цінності території, артикульовані відповідними інформаційно-комунікативними (іміджевими) технологіями, набувають цілком реальної оціночної вартості та уваги. Причому існуючі розбіжності у господарчому, суспільному та політичному розвитку країн-сусідів зумовлені не тільки особливостями їх розташування, а й використанням власних ресурсів. Серед найважливіших шляхів, щоб привернути увагу зацікавлених спільнот, організацій – допомогти території (місцевості, області) самоідентифікуватися, тобто ті «ідеали» та «форми досконалості», що вирізняють його від інших територій... |
en_US |
dc.publisher |
Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч І. |
en_US |
dc.subject |
туристична продукція |
en_US |
dc.subject |
політичний розвиток країн |
en_US |
dc.subject |
туристи |
en_US |
dc.subject |
туристичний імідж регіону |
en_US |
dc.subject |
Рівненська область |
en_US |
dc.subject |
туристичні ресурси Рівненщини |
en_US |
dc.subject |
види туризму |
en_US |
dc.subject |
Оствиця |
en_US |
dc.subject |
місто-бренд у Європі |
en_US |
dc.subject |
туристичне краєзнавство |
en_US |
dc.title |
ТУРИСТИЧНИЙ ІМІДЖ РЕГІОНУ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ЙОГО КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ |
en_US |
dc.title.alternative |
Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |