00 DSpace/Manakin Repository

ТУРИСТИЧНИЙ ІМІДЖ РЕГІОНУ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ЙОГО КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Колодич, Ю.
dc.contributor.author Федорчук, Р.
dc.date.accessioned 2024-11-08T08:37:20Z
dc.date.available 2024-11-08T08:37:20Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Туристичний імідж регіону як важливий чинник формування його конкурентоспроможності / Ю. Колодич, Р. Федорчук // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч І. – С. 167-170. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5198
dc.description.abstract Глобалізація основних зовнішньоекономічних зв’язків і процесів зумовлює посилення конкуренції між державами, регіонами та містами. В таких умовах у конкурентній течії включаються не тільки політичні та економічні системи, а й національні культури, місцеві «ідеали», що втілюються у символізації споживчих цінностей територіальних ресурсів і продукції, у тому числі туристичної. Це спонукає до появи нових моделей конкурентоспроможності, у межах яких певні цінності території, артикульовані відповідними інформаційно-комунікативними (іміджевими) технологіями, набувають цілком реальної оціночної вартості та уваги. Причому існуючі розбіжності у господарчому, суспільному та політичному розвитку країн-сусідів зумовлені не тільки особливостями їх розташування, а й використанням власних ресурсів. Серед найважливіших шляхів, щоб привернути увагу зацікавлених спільнот, організацій – допомогти території (місцевості, області) самоідентифікуватися, тобто ті «ідеали» та «форми досконалості», що вирізняють його від інших територій... en_US
dc.publisher Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч І. en_US
dc.subject туристична продукція en_US
dc.subject політичний розвиток країн en_US
dc.subject туристи en_US
dc.subject туристичний імідж регіону en_US
dc.subject Рівненська область en_US
dc.subject туристичні ресурси Рівненщини en_US
dc.subject види туризму en_US
dc.subject Оствиця en_US
dc.subject місто-бренд у Європі en_US
dc.subject туристичне краєзнавство en_US
dc.title ТУРИСТИЧНИЙ ІМІДЖ РЕГІОНУ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ЙОГО КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ en_US
dc.title.alternative Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу