dc.contributor.author |
Ясінський, А. |
|
dc.contributor.author |
Соловей, Л. |
|
dc.contributor.author |
Кундос, М. |
|
dc.contributor.author |
Ковальчук, В. |
|
dc.date.accessioned |
2024-11-08T10:21:13Z |
|
dc.date.available |
2024-11-08T10:21:13Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Гейміфікація освітнього процесу: можливості для мотивації та залучення студентів / А. Ясінський, Л. Соловей, М. Кундос та ін. // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч І. – С. 141-143. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5205 |
|
dc.description.abstract |
Сучасна освіта зазнає значних змін із впровадженням цифрових технологій, і однією з перспективних інновацій є гейміфікація навчального процесу. Використання ігрових елементів у навчанні з метою підвищення зацікавленості, мотивації та залученості студентів до навчання. У сфері практичного впровадження гейміфікації варто згадати про українські EdTech компанії, такі як Prometheus, EdEra, та Lingva. Skills, які інтегрують гейміфікаційні елементи у свої платформи для покращення онлайн-навчання. Для прикладу, Prometheus застосовує елементи гейміфікації для заохочення студентів до проходження онлайн-курсів та сертифікацій. |
en_US |
dc.publisher |
Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч І. |
en_US |
dc.subject |
EdTech |
en_US |
dc.subject |
освіта |
en_US |
dc.subject |
Lingva |
en_US |
dc.subject |
Skills |
en_US |
dc.subject |
Prometheus |
en_US |
dc.subject |
гейміфікація |
en_US |
dc.subject |
навчальний процес |
en_US |
dc.subject |
гра |
en_US |
dc.title |
ГЕЙМІФІКАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ: МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ МОТИВАЦІЇ ТА ЗАЛУЧЕННЯ СТУДЕНТІВ |
en_US |
dc.title.alternative |
Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |