00 DSpace/Manakin Repository

ГЕЙМІФІКАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ: МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ МОТИВАЦІЇ ТА ЗАЛУЧЕННЯ СТУДЕНТІВ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ясінський, А.
dc.contributor.author Соловей, Л.
dc.contributor.author Кундос, М.
dc.contributor.author Ковальчук, В.
dc.date.accessioned 2024-11-08T10:21:13Z
dc.date.available 2024-11-08T10:21:13Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Гейміфікація освітнього процесу: можливості для мотивації та залучення студентів / А. Ясінський, Л. Соловей, М. Кундос та ін. // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч І. – С. 141-143. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5205
dc.description.abstract Сучасна освіта зазнає значних змін із впровадженням цифрових технологій, і однією з перспективних інновацій є гейміфікація навчального процесу. Використання ігрових елементів у навчанні з метою підвищення зацікавленості, мотивації та залученості студентів до навчання. У сфері практичного впровадження гейміфікації варто згадати про українські EdTech компанії, такі як Prometheus, EdEra, та Lingva. Skills, які інтегрують гейміфікаційні елементи у свої платформи для покращення онлайн-навчання. Для прикладу, Prometheus застосовує елементи гейміфікації для заохочення студентів до проходження онлайн-курсів та сертифікацій. en_US
dc.publisher Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч І. en_US
dc.subject EdTech en_US
dc.subject освіта en_US
dc.subject Lingva en_US
dc.subject Skills en_US
dc.subject Prometheus en_US
dc.subject гейміфікація en_US
dc.subject навчальний процес en_US
dc.subject гра en_US
dc.title ГЕЙМІФІКАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ: МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ МОТИВАЦІЇ ТА ЗАЛУЧЕННЯ СТУДЕНТІВ en_US
dc.title.alternative Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу