Короткий опис(реферат):
На цей час поняття обчислювальної складності алгоритму [1] розглядається в освітніх закладах лише на інтуїтивному рівні [2; 3]. І даремно, адже саме показники обчислювальної складності «дають уявлення про час виконання алгоритмів» [4, с. 57], дозволяють зрозуміти, чому один алгоритм буде працювати значно швидше від іншого, привчають майбутніх програмістів звертати увагу не лише на правильність розв’язку поставленої задачі, а й на його ефективність, не лише на час виконання програми, а й на обсяги використовуваної пам’яті. На нашу думку, поняття асимптотичної складності алгоритму [5] доцільно вводити не лише для порівняння ефективності різних алгоритмів сортування у ВНЗ чи у 9 класі навчальних закладів з поглибленим вивченням інформатики [6, с. 165-172], а й навіть при вивченні вкладених циклів у 7 класі загальноосвітніх шкіл [2].