dc.contributor.author |
Марчук, О. |
|
dc.contributor.author |
Скороход, В. |
|
dc.date.accessioned |
2024-11-08T13:20:32Z |
|
dc.date.available |
2024-11-08T13:20:32Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Використання ресурсів мінімузею для розвитку патріотичних почуттів здобувачів дошкільної освіти / О. Марчук, В. Скороход // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч І. – С. 71-73. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5225 |
|
dc.description.abstract |
У Концепції національно-патріотичного виховання в системі освіти України зазначено, що у сьогодні постала гостра потреба в переосмисленні попередніх підходів і впровадженні системних заходів, спрямованих на покращення морально-етичного виховання дітей і молоді. Це передбачає формування нової генерації українців, які діятимуть на основі національних та європейських цінностей [4]. Виховання патріотичних почуттів є важливим у період дитинства, адже тоді формуються основи світогляду та
ціннісних орієнтирів особистості. Діти в дошкільному віці сприймають світ емоційно, в них закладаються перші зерна любові до своєї країни, поваги до її традицій, історії та культури. Актуальним є впровадження інноваційних методів, форм та засобів виховання, що дозволить дошкільникам не лише здобути знання про свою країну, а й емоційно залучитись до процесу патріотичного виховання. В останні роки російсько-українського протистояння популярними є мінімузеї, присвячені воїнам, які загинули в боротьбі за незалежність України. |
en_US |
dc.publisher |
Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч І. |
en_US |
dc.subject |
Концепція національно-патріотичного виховання |
en_US |
dc.subject |
система освіти України |
en_US |
dc.subject |
морально-етичне виховання |
en_US |
dc.subject |
нова генерація українців |
en_US |
dc.subject |
патріотичне виховання |
en_US |
dc.subject |
боротьба за незалежність |
en_US |
dc.subject |
музейна педагогіка |
en_US |
dc.subject |
музеї |
en_US |
dc.subject |
мінімузеї |
en_US |
dc.subject |
Музей Миру |
en_US |
dc.subject |
МЕГУ |
en_US |
dc.subject |
збереження миру |
en_US |
dc.title |
ВИКОРИСТАННЯ РЕСУРСІВ МІНІМУЗЕЮ ДЛЯ РОВИТКУ ПАТРІОТИЧНИХ ПОЧУТТІВ ЗДОБУВАЧІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ |
en_US |
dc.title.alternative |
Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |