Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Марчук, О. | |
dc.contributor.author | Скороход, В. | |
dc.date.accessioned | 2024-11-08T13:20:32Z | |
dc.date.available | 2024-11-08T13:20:32Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Використання ресурсів мінімузею для розвитку патріотичних почуттів здобувачів дошкільної освіти / О. Марчук, В. Скороход // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч І. – С. 71-73. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5225 | |
dc.description.abstract | У Концепції національно-патріотичного виховання в системі освіти України зазначено, що у сьогодні постала гостра потреба в переосмисленні попередніх підходів і впровадженні системних заходів, спрямованих на покращення морально-етичного виховання дітей і молоді. Це передбачає формування нової генерації українців, які діятимуть на основі національних та європейських цінностей [4]. Виховання патріотичних почуттів є важливим у період дитинства, адже тоді формуються основи світогляду та ціннісних орієнтирів особистості. Діти в дошкільному віці сприймають світ емоційно, в них закладаються перші зерна любові до своєї країни, поваги до її традицій, історії та культури. Актуальним є впровадження інноваційних методів, форм та засобів виховання, що дозволить дошкільникам не лише здобути знання про свою країну, а й емоційно залучитись до процесу патріотичного виховання. В останні роки російсько-українського протистояння популярними є мінімузеї, присвячені воїнам, які загинули в боротьбі за незалежність України. | en_US |
dc.publisher | Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч І. | en_US |
dc.subject | Концепція національно-патріотичного виховання | en_US |
dc.subject | система освіти України | en_US |
dc.subject | морально-етичне виховання | en_US |
dc.subject | нова генерація українців | en_US |
dc.subject | патріотичне виховання | en_US |
dc.subject | боротьба за незалежність | en_US |
dc.subject | музейна педагогіка | en_US |
dc.subject | музеї | en_US |
dc.subject | мінімузеї | en_US |
dc.subject | Музей Миру | en_US |
dc.subject | МЕГУ | en_US |
dc.subject | збереження миру | en_US |
dc.title | ВИКОРИСТАННЯ РЕСУРСІВ МІНІМУЗЕЮ ДЛЯ РОВИТКУ ПАТРІОТИЧНИХ ПОЧУТТІВ ЗДОБУВАЧІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року | en_US |
dc.type | Article | en_US |