dc.contributor.author |
Кирильчук, І. |
|
dc.date.accessioned |
2024-11-11T10:59:31Z |
|
dc.date.available |
2024-11-11T10:59:31Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Кирильчук І. Цифрові та соціальні медіа як засіб побудови іміджу туристичного регіону / І. Кирильчук // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 299-301. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5249 |
|
dc.description.abstract |
В економічній та науковій літературі дослідники відмічають те, що важливим чинником розвитку регіонального туризму, а також збільшення привабливості для потенційних туристів є створення привабливого бренду регіону. Створення сильного бренду, ґрунтуючись на дослідженнях Н. Воробйової, О. Музиченко-Козловської та О. Лапиної, може стати рушійною силою для регіону, яка підвищує його конкурентоспроможність [1;2;4]. Бренд регіону формується на основі яскраво вираженого позитивного іміджу [3,с.46]. Звичайно, складність іміджевого позиціонування туристичного регіону полягає в тому, щоб чітко окреслити та підкреслити конкурентні переваги та неповторні характеристики туристичних місць [4]. |
en_US |
dc.publisher |
Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI. |
en_US |
dc.subject |
регіональний туризм |
en_US |
dc.subject |
туристи |
en_US |
dc.subject |
бренд регіону |
en_US |
dc.subject |
засоби масової інформації |
en_US |
dc.subject |
соціальні мережі |
en_US |
dc.subject |
соціальні медіа |
en_US |
dc.subject |
впізнаваності бренду |
en_US |
dc.subject |
Via Regia Ukraine |
en_US |
dc.subject |
проєкт Ukuainer |
en_US |
dc.subject |
імідж туристичних регіонів |
en_US |
dc.title |
ЦИФРОВІ ТА СОЦІАЛЬНІ МЕДІА ЯК ЗАСІБ ПОБУДОВИ ІМІДЖУ ТУРИСТИЧНОГО РЕГІОНУ |
en_US |
dc.title.alternative |
Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |