DSpace Repository

ЦИФРОВІ ТА СОЦІАЛЬНІ МЕДІА ЯК ЗАСІБ ПОБУДОВИ ІМІДЖУ ТУРИСТИЧНОГО РЕГІОНУ

Show simple item record

dc.contributor.author Кирильчук, І.
dc.date.accessioned 2024-11-11T10:59:31Z
dc.date.available 2024-11-11T10:59:31Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Кирильчук І. Цифрові та соціальні медіа як засіб побудови іміджу туристичного регіону / І. Кирильчук // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 299-301. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5249
dc.description.abstract В економічній та науковій літературі дослідники відмічають те, що важливим чинником розвитку регіонального туризму, а також збільшення привабливості для потенційних туристів є створення привабливого бренду регіону. Створення сильного бренду, ґрунтуючись на дослідженнях Н. Воробйової, О. Музиченко-Козловської та О. Лапиної, може стати рушійною силою для регіону, яка підвищує його конкурентоспроможність [1;2;4]. Бренд регіону формується на основі яскраво вираженого позитивного іміджу [3,с.46]. Звичайно, складність іміджевого позиціонування туристичного регіону полягає в тому, щоб чітко окреслити та підкреслити конкурентні переваги та неповторні характеристики туристичних місць [4]. en_US
dc.publisher Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI. en_US
dc.subject регіональний туризм en_US
dc.subject туристи en_US
dc.subject бренд регіону en_US
dc.subject засоби масової інформації en_US
dc.subject соціальні мережі en_US
dc.subject соціальні медіа en_US
dc.subject впізнаваності бренду en_US
dc.subject Via Regia Ukraine en_US
dc.subject проєкт Ukuainer en_US
dc.subject імідж туристичних регіонів en_US
dc.title ЦИФРОВІ ТА СОЦІАЛЬНІ МЕДІА ЯК ЗАСІБ ПОБУДОВИ ІМІДЖУ ТУРИСТИЧНОГО РЕГІОНУ en_US
dc.title.alternative Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account