dc.contributor.author |
Бебих, І. |
|
dc.contributor.author |
Миронюк, В. |
|
dc.date.accessioned |
2024-11-11T11:47:37Z |
|
dc.date.available |
2024-11-11T11:47:37Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Телевізійне інтерв’ю як чинник формування інформаційного простору / І. Бебих, В. Миронюк // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 291-292. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5252 |
|
dc.description.abstract |
Найпоширенішим способом збору інформації є інтерв'ю. Деякі вчені вважають, що цей метод дає приблизно 80% необхідної журналісту інформації. Розуміючи відносність цього відсотка, можна визнати, що найбільш визначальним джерелом інформації є ефективність комунікації ЗМІ з людьми, які є учасниками поточних подій. Бо завдяки інтерв’ю журналіст отримує «левову частку інформації».
Інтерв’ю для телевізійних новин зазвичай записують і транслюють пізніше. Вони включають репортера та знімальну групу (хоча іноді це одна й та сама особа). Відповіді на запитання даються на камеру, а потім відзнятий матеріал редагується, щоб включити один або два звукові фрагменти, щоб проілюструвати або додати контекст до історії, яка буде транслюватися як частина випуску новин пізніше [2, c. 24]. |
en_US |
dc.publisher |
Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI. |
en_US |
dc.subject |
збір інформації |
en_US |
dc.subject |
комунікації ЗМІ |
en_US |
dc.subject |
інтерв’ю журналіста |
en_US |
dc.subject |
Інтерв’ю для телевізійних новин |
en_US |
dc.subject |
інтерв’ю |
en_US |
dc.subject |
жанр |
en_US |
dc.subject |
створення інтерв'ю |
en_US |
dc.subject |
журналістські матеріали |
en_US |
dc.subject |
журналістськи тексти |
en_US |
dc.title |
ТЕЛЕВІЗІЙНЕ ІНТЕРВ’Ю ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ |
en_US |
dc.title.alternative |
Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |