Abstract:
Значну частку серед популярних платформ, які забезпечують інформаційні потреби регіональної аудиторії займають локальні онлайн медіа, контент яких в сукупності поєднує оперативну, аналітичну, візуальну та рекламну інформацію. Локальні медіа територіально охоплюють чітко визначену аудиторію, а тому вони стали привабливим каналом поширення реклами, а іноді єдиним ефективним засобом провінційних рекламодавців. Проте рекламна діяльність, як прибутковий бізнес, одночасно вигідна рекламодавцю та редакції медіа, й в практичній діяльності це нерідко зумовлює зловживання довірою аудиторії. Рекламна інформація все менше стає схожою на рекламу і найчастіше «мімікрує» під редакційний контент, що відповідно вимагає зміни підходів до розуміння як самої реклами, у класичному її тлумаченні, так і визначення її сучасних інструментів.