DSpace Repository

ПРИХОВАНИЙ РЕКЛАМНИЙ КОНТЕНТ В РЕГІОНАЛЬНИХ МЕРЕЖЕВИХ МЕДІА

Show simple item record

dc.contributor.author Горчикова, А.
dc.contributor.author Зубарець, А.
dc.contributor.author Смусь, А.
dc.date.accessioned 2024-11-11T11:54:09Z
dc.date.available 2024-11-11T11:54:09Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Прихований рекламний контент в регіональних мережевих медіа / А. Горчикова, А. Зубарець, А. Смусь // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 287-290. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5253
dc.description.abstract Значну частку серед популярних платформ, які забезпечують інформаційні потреби регіональної аудиторії займають локальні онлайн медіа, контент яких в сукупності поєднує оперативну, аналітичну, візуальну та рекламну інформацію. Локальні медіа територіально охоплюють чітко визначену аудиторію, а тому вони стали привабливим каналом поширення реклами, а іноді єдиним ефективним засобом провінційних рекламодавців. Проте рекламна діяльність, як прибутковий бізнес, одночасно вигідна рекламодавцю та редакції медіа, й в практичній діяльності це нерідко зумовлює зловживання довірою аудиторії. Рекламна інформація все менше стає схожою на рекламу і найчастіше «мімікрує» під редакційний контент, що відповідно вимагає зміни підходів до розуміння як самої реклами, у класичному її тлумаченні, так і визначення її сучасних інструментів. en_US
dc.publisher Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI. en_US
dc.subject онлайн медіа en_US
dc.subject контент en_US
dc.subject поширення реклами en_US
dc.subject рекламна діяльність en_US
dc.subject медіа en_US
dc.subject рекламна інформація en_US
dc.subject Інститут масової інформації en_US
dc.subject «джинса» en_US
dc.subject процес діджиталізації en_US
dc.subject Про рекламу en_US
dc.subject рекламне повідомлення en_US
dc.subject журналістська публікація en_US
dc.subject Про медіа en_US
dc.subject медіа повідомлення en_US
dc.subject product placement en_US
dc.title ПРИХОВАНИЙ РЕКЛАМНИЙ КОНТЕНТ В РЕГІОНАЛЬНИХ МЕРЕЖЕВИХ МЕДІА en_US
dc.title.alternative Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account