dc.contributor.author |
Горчикова, А. |
|
dc.contributor.author |
Зубарець, А. |
|
dc.contributor.author |
Смусь, А. |
|
dc.date.accessioned |
2024-11-11T11:54:09Z |
|
dc.date.available |
2024-11-11T11:54:09Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Прихований рекламний контент в регіональних мережевих медіа / А. Горчикова, А. Зубарець, А. Смусь // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 287-290. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5253 |
|
dc.description.abstract |
Значну частку серед популярних платформ, які забезпечують інформаційні потреби регіональної аудиторії займають локальні онлайн медіа, контент яких в сукупності поєднує оперативну, аналітичну, візуальну та рекламну інформацію. Локальні медіа територіально охоплюють чітко визначену аудиторію, а тому вони стали привабливим каналом поширення реклами, а іноді єдиним ефективним засобом провінційних рекламодавців. Проте рекламна діяльність, як прибутковий бізнес, одночасно вигідна рекламодавцю та редакції медіа, й в практичній діяльності це нерідко зумовлює зловживання довірою аудиторії. Рекламна інформація все менше стає схожою на рекламу і найчастіше «мімікрує» під редакційний контент, що відповідно вимагає зміни підходів до розуміння як самої реклами, у класичному її тлумаченні, так і визначення її сучасних інструментів. |
en_US |
dc.publisher |
Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI. |
en_US |
dc.subject |
онлайн медіа |
en_US |
dc.subject |
контент |
en_US |
dc.subject |
поширення реклами |
en_US |
dc.subject |
рекламна діяльність |
en_US |
dc.subject |
медіа |
en_US |
dc.subject |
рекламна інформація |
en_US |
dc.subject |
Інститут масової інформації |
en_US |
dc.subject |
«джинса» |
en_US |
dc.subject |
процес діджиталізації |
en_US |
dc.subject |
Про рекламу |
en_US |
dc.subject |
рекламне повідомлення |
en_US |
dc.subject |
журналістська публікація |
en_US |
dc.subject |
Про медіа |
en_US |
dc.subject |
медіа повідомлення |
en_US |
dc.subject |
product placement |
en_US |
dc.title |
ПРИХОВАНИЙ РЕКЛАМНИЙ КОНТЕНТ В РЕГІОНАЛЬНИХ МЕРЕЖЕВИХ МЕДІА |
en_US |
dc.title.alternative |
Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |