dc.contributor.author |
Селях, І. |
|
dc.date.accessioned |
2024-11-12T07:53:37Z |
|
dc.date.available |
2024-11-12T07:53:37Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Селях І. Методи впровадження дослідницьких завдань на уроках української мови в старших класах / І. Селях // Актуальні проблеми сучасної філології та лінгводидактика : зб. тез доп. учасників наук.-практ. конф. (м. Рівне, 22 травня 2024 р.) / упор. Л. М. Овдійчук, Л. Є. Брильова ; Міжнар. економ-гуманітар. у-т імені академіка Степана Дем’янчука. – Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2024. - С. 109-11. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5262 |
|
dc.description.abstract |
Дослідницькі завдання сприяють розвитку критичного мислення, аналітичних навичок і мовної компетентності учнів. Вони дозволяють старшокласникам не лише здобувати знання, а й активно застосовувати їх на практиці. Дослідницькі завдання є невід'ємною частиною сучасної методики викладання, оскільки вони базуються на активному залученні учнів у навчальний процес. Вони сприяють розвитку самостійності, відповідальності та творчих здібностей школярів. Теоретичні основи дослідницьких завдань включають як психолого-педагогічні, так і методологічні аспекти. Впровадження дослідницьких завдань на уроках української мови васа старших клх може бути важливим етапом у розвитку мовної компетентності учнів і стимулювати їх інтерес до предмета. |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.subject |
дослідницькі завдання |
en_US |
dc.subject |
критичне мислення |
en_US |
dc.subject |
аналітичні навички учнів |
en_US |
dc.subject |
компетентності учнів |
en_US |
dc.subject |
уроки української мови |
en_US |
dc.subject |
старші класи |
en_US |
dc.subject |
проекти з мовознавства |
en_US |
dc.subject |
етимологічні дослідження |
en_US |
dc.subject |
аналіз текстів |
en_US |
dc.subject |
Аналіз мовних явищ |
en_US |
dc.subject |
ІКТ |
en_US |
dc.subject |
лінгвістичні експерименти |
en_US |
dc.subject |
дискусія |
en_US |
dc.subject |
дебати |
en_US |
dc.title |
МЕТОДИ ВПРОВАДЖЕННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ ЗАВДАНЬ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В СТАРШИХ КЛАСАХ |
en_US |
dc.title.alternative |
Збірник тез виступів учасників студентської науково-практичної конференції, м. Рівне, 22 травня 2024 р. |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |