Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Селях, І. | |
dc.date.accessioned | 2024-11-12T07:53:37Z | |
dc.date.available | 2024-11-12T07:53:37Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Селях І. Методи впровадження дослідницьких завдань на уроках української мови в старших класах / І. Селях // Актуальні проблеми сучасної філології та лінгводидактика : зб. тез доп. учасників наук.-практ. конф. (м. Рівне, 22 травня 2024 р.) / упор. Л. М. Овдійчук, Л. Є. Брильова ; Міжнар. економ-гуманітар. у-т імені академіка Степана Дем’янчука. – Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2024. - С. 109-11. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5262 | |
dc.description.abstract | Дослідницькі завдання сприяють розвитку критичного мислення, аналітичних навичок і мовної компетентності учнів. Вони дозволяють старшокласникам не лише здобувати знання, а й активно застосовувати їх на практиці. Дослідницькі завдання є невід'ємною частиною сучасної методики викладання, оскільки вони базуються на активному залученні учнів у навчальний процес. Вони сприяють розвитку самостійності, відповідальності та творчих здібностей школярів. Теоретичні основи дослідницьких завдань включають як психолого-педагогічні, так і методологічні аспекти. Впровадження дослідницьких завдань на уроках української мови васа старших клх може бути важливим етапом у розвитку мовної компетентності учнів і стимулювати їх інтерес до предмета. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | дослідницькі завдання | en_US |
dc.subject | критичне мислення | en_US |
dc.subject | аналітичні навички учнів | en_US |
dc.subject | компетентності учнів | en_US |
dc.subject | уроки української мови | en_US |
dc.subject | старші класи | en_US |
dc.subject | проекти з мовознавства | en_US |
dc.subject | етимологічні дослідження | en_US |
dc.subject | аналіз текстів | en_US |
dc.subject | Аналіз мовних явищ | en_US |
dc.subject | ІКТ | en_US |
dc.subject | лінгвістичні експерименти | en_US |
dc.subject | дискусія | en_US |
dc.subject | дебати | en_US |
dc.title | МЕТОДИ ВПРОВАДЖЕННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ ЗАВДАНЬ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В СТАРШИХ КЛАСАХ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників студентської науково-практичної конференції, м. Рівне, 22 травня 2024 р. | en_US |
dc.type | Article | en_US |