dc.contributor.author |
Міркевич, Л. |
|
dc.date.accessioned |
2024-11-12T09:37:52Z |
|
dc.date.available |
2024-11-12T09:37:52Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Міркевич В. Інтермедіальний аналіз повісті Івана Франка «Для домашнього огнища» та однойменної екранізації Бориса Савченка / Л. Міркевич // Актуальні проблеми сучасної філології та лінгводидактика : зб. тез доп. учасників наук.-практ. конф. (м. Рівне, 22 травня 2024 р.) / упор. Л. М. Овдійчук, Л. Є. Брильова ; Міжнар. економ-гуманітар. у-т імені академіка Степана Дем’янчука. – Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2024. - С. 59-63. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5274 |
|
dc.description.abstract |
Повість Івана Франка «Для домашнього вогнища» була написана в 1892 році і, за визначенням літературознавців, належить до жанру психологічної прози з елементами соціальної критики. У повісті І. Франко аналізує проблеми сімейного життя, зокрема питання зради, моральних випробувань та їх впливу на стосунки в родині. Головним мотивом твору є конфлікт між матеріальними та духовними цінностями. Письменник через образи героїв досліджує моральні дилеми, які виявляються в подружньому житті, торкаючись теми людської гідності. Ці проблеми актуальні в усі часи і написана вона була з такою майстерністю, що її високо оцінили сучасники письменника, зокрема Я. Каспарович, М. Грушевський, Б. Вислоух. На сьогодні є багато досліджень про твір [1, 3, 4]. Н. Тодчук [3] зосереджується на дослідженні хронотопу роману, вказуючи на багатошаровість простору й часу у творі, що показує складність внутрішніх переживань героїв та їхні соціальні особливості. Авторка підкреслює роль міського простору та професійної багатомовності у формуванні динаміки сюжету та характерів. А. Швець [4] акцентує увагу на кримінальному сюжеті та його зв’язку з психологічним аналізом характерів героїв, досліджуючи моральні та етичні проблеми, що виникають в умовах злочину і покарання. Швець розкриває те, як Франко використовує кримінальний сюжет для заглиблення у внутрішній світ персонажів, відображаючи катарсис через моральну боротьбу. |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.subject |
Іван Франко |
en_US |
dc.subject |
повість «Для домашнього вогнища» |
en_US |
dc.subject |
конфлікт |
en_US |
dc.subject |
моральні дилеми |
en_US |
dc.subject |
оль міського простору |
en_US |
dc.subject |
кримінальний сюжет повісті |
en_US |
dc.subject |
інтермедіальність |
en_US |
dc.subject |
О. Ханзен-Льове |
en_US |
dc.subject |
теорії інтертекстуальності |
en_US |
dc.title |
ІНТЕРМЕДІАЛЬНИЙ АНАЛІЗ ПОВІСТІ ІВАНА ФРАНКА «ДЛЯ ДОМАШНЬОГО ОГНИЩА» ТА ОДНОЙМЕННОЇ ЕКРАНІЗАЦІЇ БОРИСА САВЧЕНКА |
en_US |
dc.title.alternative |
Збірник тез виступів учасників студентської науково-практичної конференції, м. Рівне, 22 травня 2024 р. |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |