Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Іщенко, К. | |
dc.date.accessioned | 2024-11-12T10:00:02Z | |
dc.date.available | 2024-11-12T10:00:02Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Іщенко К. Система образів у поемі «Гайдамаки» Тараса Шевченка / К. Іщенко // Актуальні проблеми сучасної філології та лінгводидактика : зб. тез доп. учасників наук.-практ. конф. (м. Рівне, 22 травня 2024 р.) / упор. Л. М. Овдійчук, Л. Є. Брильова ; Міжнар. економ-гуманітар. у-т імені академіка Степана Дем’янчука. – Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2024. - С. 43-47. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5279 | |
dc.description.abstract | Дослідження образної системи художнього твору є важливою складовою комплексного аналізу його ідейно-художньої специфіки та передбачає висвітлення різноманітних значущих питань: засоби творення образів, їхня типологія, особливості організації та функціонального призначення тощо. Поема «Гайдамаки» Т. Шевченка неодноразово привертала увагу літературознавців. Вони зосереджувались на багатьох аспектах поеми, пропонуючи власні її інтерпретації: А. Віннічук, М. Гнатюк, К. Гуслистий, В. Смілянська, Н. Чамата, В. Яременко, В. Шевчук та ін. Проте особливості образної системи поеми Т. Шевченка й досі є актуальними. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | художній твір | en_US |
dc.subject | поема «Гайдамаки» | en_US |
dc.subject | Т. Шевченко | en_US |
dc.subject | образна система поеми | en_US |
dc.subject | проблематика творчості Т. Шевченка | en_US |
dc.subject | ліричний герой в поемі | en_US |
dc.subject | Ярема | en_US |
dc.subject | Гонта | en_US |
dc.subject | історико-героїчні епопеї | en_US |
dc.title | СИСТЕМА ОБРАЗІВ У ПОЕМІ «ГАЙДАМАКИ» ТАРАСА ШЕВЧЕНКА | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників студентської науково-практичної конференції, м. Рівне, 22 травня 2024 р. | en_US |
dc.type | Article | en_US |