Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Тарасенко, Т. | |
dc.date.accessioned | 2024-11-12T12:05:21Z | |
dc.date.available | 2024-11-12T12:05:21Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Тарасенко Т. Розвиток емоційного інтелекту майбутніх викладачів-філологів як інноваційний напрям лінгводидактичної підготовки фахівців в умовах євроінтеграції / Т. Тарасенко // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 270-272. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5295 | |
dc.description.abstract | Сучасна система вищої освіти України, інтегруючись до європейського освітнього простору, активно реформується відповідно до міжнародних стандартів. Цей процес передбачає впровадження компетентнісного підходу, що забезпечує формування у майбутніх викладачів не лише теоретичних знань, але й ключових компетентностей, таких як критичне мислення, комунікативні навички, соціальна відповідальність та здатність до самостійного навчання. Особливої уваги в цьому контексті заслуговує розвиток соціально-емоційної компетентності, зокрема, емоційного інтелекту (ЕІ). | en_US |
dc.publisher | Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI. | en_US |
dc.subject | сучасна система вищої освіти | en_US |
dc.subject | європейський освітній простір | en_US |
dc.subject | майбутні викладачі | en_US |
dc.subject | критичне мислення | en_US |
dc.subject | комунікативні навички | en_US |
dc.subject | соціальна відповідальність | en_US |
dc.subject | емоційний інтелект | en_US |
dc.subject | емоційний інтелект | en_US |
dc.subject | інтерактивні методи навчання | en_US |
dc.subject | аналіз художніх текстів | en_US |
dc.subject | рефлексійні практики | en_US |
dc.subject | метод проєктів | en_US |
dc.subject | технології самоаналізу | en_US |
dc.subject | емоційний інтелект | en_US |
dc.title | РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ-ФІЛОЛОГІВ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ НАПРЯМ ЛІНГВОДИДАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року | en_US |
dc.type | Article | en_US |