DSpace Repository

ТЕКСТОЗНАВСТВО У СИСТЕМІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ-СЛОВЕСНИКА

Show simple item record

dc.contributor.author Антончук, О.
dc.date.accessioned 2024-11-12T13:26:15Z
dc.date.available 2024-11-12T13:26:15Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Антончук О. Текстознавство у системі фахової підготовки вчителя-словесника / О. Антончук // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 233-234. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5306
dc.description.abstract Віртуальне спілкування, на відміну від живого, безпосереднього, контактного, надто динамічне, блискавичне, фрагментарне й нерідко беззмістовне. Учасники його задовольняються репліками, здебільшого у формі неповних чи односкладних речень, не відчувають потреби в текстовому матеріалі для своїх висловлень. У такій ситуації усе важливішим стає системне впровадження на уроках української мови роботи з текстами. Нагальним завданням шкільної мовної освіти є «навчити учнів ефективного спілкування, яке не обмежується формулюванням окремих речень чи фраз, а передбачає обмін певним досвідом, інформацією, емоціями, почуттями й переживаннями, закладеними у текст [1, с. 70]». en_US
dc.publisher Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року en_US
dc.subject віртуальне спілкування en_US
dc.subject уроки української мови en_US
dc.subject робота з текстами en_US
dc.subject спілкування en_US
dc.subject лінгвістичний аналіз тексту en_US
dc.subject текстознавство en_US
dc.title ТЕКСТОЗНАВСТВО У СИСТЕМІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ-СЛОВЕСНИКА en_US
dc.title.alternative Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account