dc.contributor.author |
Антончук, О. |
|
dc.date.accessioned |
2024-11-12T13:26:15Z |
|
dc.date.available |
2024-11-12T13:26:15Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Антончук О. Текстознавство у системі фахової підготовки вчителя-словесника / О. Антончук // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 233-234. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5306 |
|
dc.description.abstract |
Віртуальне спілкування, на відміну від живого, безпосереднього, контактного, надто динамічне, блискавичне, фрагментарне й нерідко беззмістовне. Учасники його задовольняються репліками, здебільшого у формі неповних чи односкладних речень, не відчувають потреби в текстовому матеріалі для своїх висловлень. У такій ситуації усе важливішим стає системне впровадження на уроках української мови роботи з текстами.
Нагальним завданням шкільної мовної освіти є «навчити учнів ефективного спілкування, яке не обмежується формулюванням окремих речень чи фраз, а передбачає обмін певним досвідом, інформацією, емоціями, почуттями й переживаннями, закладеними у текст [1, с. 70]». |
en_US |
dc.publisher |
Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року |
en_US |
dc.subject |
віртуальне спілкування |
en_US |
dc.subject |
уроки української мови |
en_US |
dc.subject |
робота з текстами |
en_US |
dc.subject |
спілкування |
en_US |
dc.subject |
лінгвістичний аналіз тексту |
en_US |
dc.subject |
текстознавство |
en_US |
dc.title |
ТЕКСТОЗНАВСТВО У СИСТЕМІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ-СЛОВЕСНИКА |
en_US |
dc.title.alternative |
Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |