Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Антончук, О. | |
dc.date.accessioned | 2024-11-12T13:26:15Z | |
dc.date.available | 2024-11-12T13:26:15Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Антончук О. Текстознавство у системі фахової підготовки вчителя-словесника / О. Антончук // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 233-234. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5306 | |
dc.description.abstract | Віртуальне спілкування, на відміну від живого, безпосереднього, контактного, надто динамічне, блискавичне, фрагментарне й нерідко беззмістовне. Учасники його задовольняються репліками, здебільшого у формі неповних чи односкладних речень, не відчувають потреби в текстовому матеріалі для своїх висловлень. У такій ситуації усе важливішим стає системне впровадження на уроках української мови роботи з текстами. Нагальним завданням шкільної мовної освіти є «навчити учнів ефективного спілкування, яке не обмежується формулюванням окремих речень чи фраз, а передбачає обмін певним досвідом, інформацією, емоціями, почуттями й переживаннями, закладеними у текст [1, с. 70]». | en_US |
dc.publisher | Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року | en_US |
dc.subject | віртуальне спілкування | en_US |
dc.subject | уроки української мови | en_US |
dc.subject | робота з текстами | en_US |
dc.subject | спілкування | en_US |
dc.subject | лінгвістичний аналіз тексту | en_US |
dc.subject | текстознавство | en_US |
dc.title | ТЕКСТОЗНАВСТВО У СИСТЕМІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ-СЛОВЕСНИКА | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року | en_US |
dc.type | Article | en_US |