00 DSpace/Manakin Repository

КОНЦЕПТУАЛЬНА СУТНІСТЬ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хвостач, О.
dc.contributor.author Марчук, О.
dc.date.accessioned 2024-11-13T07:33:35Z
dc.date.available 2024-11-13T07:33:35Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Концептуальна сутність розвитку емоційного інтелекту / О. Хвостач, О. Марчук // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 192-194. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5318
dc.description.abstract На сьогоднішній день проблема емоційної, моральної культури поведінки дітей дошкільного віку залишається актуальною в дошкільній освіті. Для дитини дошкільного віку дуже важливо навчитися взаємодіяти у соціальному середовищі, вміти вибудовувати взаємини з оточуючими людьми, володіти та управляти своїм емоційним станом. Актуальність проблеми розвитку емоційного інтелекту досить чітко описана вченими Є. Носенко та Н. Ковригою [2, c. 7] в теоретичному, соціальному та педагогічному аспектах. Вони, зазначають, що: у теоретичному контексті ця проблема не достатньо розроблена як зарубіжними, так і вітчизняними вченими, що є наслідком недостатньої уваги до вивчення глибинних джерел, особливостей детермінації та форм вираження й перебігу емоційних виявів особистості; у соціальному контексті недостатня розробленість цієї проблеми загрожує тому, що людська цивілізація може розпочати саморуйнування, якщо емоції надалі протиставлятимуться розуму, вважатимуться неконтрольованими й нерегульованими; у педагогічному контексті досі не розроблені наукові підходи до цілеспрямованого формування у процесі навчання та виховання емоційної розумності суб’єктів навчання на основі експериментального вивчення особливостей перебігу емоційних процесів, станів та стійких властивостей особистості. en_US
dc.publisher Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI. en_US
dc.subject діти дошкілького віку en_US
dc.subject дошкільна освіта en_US
dc.subject дошкільний вік en_US
dc.subject розвиток емоційного інтелекту en_US
dc.subject виховання емоційної розумності en_US
dc.subject емоційний процес en_US
dc.subject емоційний інтелект en_US
dc.subject Джон Мейєр en_US
dc.subject Пітер Саловей en_US
dc.subject самосвідомість en_US
dc.subject самоконтроль en_US
dc.subject управління емоціями en_US
dc.subject розуміння емоцій en_US
dc.subject використання емоцій en_US
dc.subject вираження емоцій en_US
dc.title КОНЦЕПТУАЛЬНА СУТНІСТЬ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ en_US
dc.title.alternative Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу