Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Хвостач, О. | |
dc.contributor.author | Марчук, О. | |
dc.date.accessioned | 2024-11-13T07:33:35Z | |
dc.date.available | 2024-11-13T07:33:35Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Концептуальна сутність розвитку емоційного інтелекту / О. Хвостач, О. Марчук // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 192-194. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5318 | |
dc.description.abstract | На сьогоднішній день проблема емоційної, моральної культури поведінки дітей дошкільного віку залишається актуальною в дошкільній освіті. Для дитини дошкільного віку дуже важливо навчитися взаємодіяти у соціальному середовищі, вміти вибудовувати взаємини з оточуючими людьми, володіти та управляти своїм емоційним станом. Актуальність проблеми розвитку емоційного інтелекту досить чітко описана вченими Є. Носенко та Н. Ковригою [2, c. 7] в теоретичному, соціальному та педагогічному аспектах. Вони, зазначають, що: у теоретичному контексті ця проблема не достатньо розроблена як зарубіжними, так і вітчизняними вченими, що є наслідком недостатньої уваги до вивчення глибинних джерел, особливостей детермінації та форм вираження й перебігу емоційних виявів особистості; у соціальному контексті недостатня розробленість цієї проблеми загрожує тому, що людська цивілізація може розпочати саморуйнування, якщо емоції надалі протиставлятимуться розуму, вважатимуться неконтрольованими й нерегульованими; у педагогічному контексті досі не розроблені наукові підходи до цілеспрямованого формування у процесі навчання та виховання емоційної розумності суб’єктів навчання на основі експериментального вивчення особливостей перебігу емоційних процесів, станів та стійких властивостей особистості. | en_US |
dc.publisher | Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI. | en_US |
dc.subject | діти дошкілького віку | en_US |
dc.subject | дошкільна освіта | en_US |
dc.subject | дошкільний вік | en_US |
dc.subject | розвиток емоційного інтелекту | en_US |
dc.subject | виховання емоційної розумності | en_US |
dc.subject | емоційний процес | en_US |
dc.subject | емоційний інтелект | en_US |
dc.subject | Джон Мейєр | en_US |
dc.subject | Пітер Саловей | en_US |
dc.subject | самосвідомість | en_US |
dc.subject | самоконтроль | en_US |
dc.subject | управління емоціями | en_US |
dc.subject | розуміння емоцій | en_US |
dc.subject | використання емоцій | en_US |
dc.subject | вираження емоцій | en_US |
dc.title | КОНЦЕПТУАЛЬНА СУТНІСТЬ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року | en_US |
dc.type | Article | en_US |