dc.contributor.author |
Никонюк, Д. |
|
dc.date.accessioned |
2024-11-13T07:38:00Z |
|
dc.date.available |
2024-11-13T07:38:00Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Никонюк Д. Психологічні особливості емоційно-ціннісного ставлення молодших школярів до навчальної діяльності / Д. Никонюк // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 188-191. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5319 |
|
dc.description.abstract |
Проблема формування емоційно-ціннісного ставлення до навчальної діяльності серед молодших школярів є однією з ключових у психології та педагогіці. Цей період є критичним для формування основних мотиваційних і ціннісних установок, які впливають на подальший розвиток особистості дитини. Згідно з дослідженням [1], саме в початковій школі закладаються емоційне та когнітивне підґрунтя для успішної соціалізації та навчальної діяльності. Однак існують численні фактори, які можуть як стимулювати, так і гальмувати цей процес. |
en_US |
dc.publisher |
Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI. |
en_US |
dc.subject |
емоційно-ціннісне ставлення |
en_US |
dc.subject |
навчальна діяльність |
en_US |
dc.subject |
молодші школярі |
en_US |
dc.subject |
початкова школа |
en_US |
dc.subject |
мотиваційні фактори |
en_US |
dc.subject |
емоційну чутливість |
en_US |
dc.subject |
ціннісні орієнтації |
en_US |
dc.subject |
емоційний фон |
en_US |
dc.subject |
гра |
en_US |
dc.subject |
позитивні емоції |
en_US |
dc.subject |
психологія молодших школярів |
en_US |
dc.title |
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНО-ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ДО НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
en_US |
dc.title.alternative |
Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |