dc.contributor.author |
Дячук, А. |
|
dc.contributor.author |
Марчук, О. |
|
dc.date.accessioned |
2024-11-13T08:51:53Z |
|
dc.date.available |
2024-11-13T08:51:53Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Використання виховного потенціалу казок в освітньому процесі ЗДО / А. Дячук, О. Марчук // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 144-148. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5332 |
|
dc.description.abstract |
Сьогодні в освітньому процесі педагоги та батьки акцентують увагу на формуванні моральної та інтелектуальної сфери особистості, сприяють вдосконаленню фізичного та розумового розвитку дитини. Дошкільний вік є надзвичайно важливим періодом розвитку особистості, оскільки поряд з інтенсивним розкриттям та становленням індивідуальних особливостей дитини відбувається її соціалізація, вироблення власного соціального досвіду взаємодії з дорослими та однолітками на основі оволодіння загальноприйнятими нормами та правилами, присвоєння нею способів діяльності і спілкування, прийняття нормативних цінностей і, врешті-решт, формування її соціальної ідентичності. Заклад дошкільної освіти у взаємодії із родинами своїх вихованців має сприяти активному соціалізуючому процесу, розвитку у дошкільників інтересу до власного внутрішнього світу, підготовці фундаменту для особистісного самовизначення. Казка є універсальним феноменом духовної культури будь-якого народу. Це своєрідна народна мудрість, найдавніша та найдосконаліша скарбниця знань, яка дає можливість молодшому поколінню опанувати необхідними знаннями та вміннями. Вона виступає у якості потужного механізму первинної соціалізації дошкільника та його входження у культурний світ власного народу. |
en_US |
dc.publisher |
Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI. |
en_US |
dc.subject |
освітній процес |
en_US |
dc.subject |
фізичний озвиток дитини |
en_US |
dc.subject |
розумовий розвиток дитини |
en_US |
dc.subject |
соціалізація дошкільника |
en_US |
dc.subject |
казка |
en_US |
dc.subject |
народні казки |
en_US |
dc.subject |
авторські казки |
en_US |
dc.subject |
казки-байки |
en_US |
dc.subject |
когнітивні навички |
en_US |
dc.title |
ВИКОРИСТАННЯ ВИХОВНОГО ПОТЕНЦІАЛУ КАЗОК В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗДО |
en_US |
dc.title.alternative |
Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |