Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дячук, А. | |
dc.contributor.author | Марчук, О. | |
dc.date.accessioned | 2024-11-13T08:51:53Z | |
dc.date.available | 2024-11-13T08:51:53Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Використання виховного потенціалу казок в освітньому процесі ЗДО / А. Дячук, О. Марчук // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 144-148. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5332 | |
dc.description.abstract | Сьогодні в освітньому процесі педагоги та батьки акцентують увагу на формуванні моральної та інтелектуальної сфери особистості, сприяють вдосконаленню фізичного та розумового розвитку дитини. Дошкільний вік є надзвичайно важливим періодом розвитку особистості, оскільки поряд з інтенсивним розкриттям та становленням індивідуальних особливостей дитини відбувається її соціалізація, вироблення власного соціального досвіду взаємодії з дорослими та однолітками на основі оволодіння загальноприйнятими нормами та правилами, присвоєння нею способів діяльності і спілкування, прийняття нормативних цінностей і, врешті-решт, формування її соціальної ідентичності. Заклад дошкільної освіти у взаємодії із родинами своїх вихованців має сприяти активному соціалізуючому процесу, розвитку у дошкільників інтересу до власного внутрішнього світу, підготовці фундаменту для особистісного самовизначення. Казка є універсальним феноменом духовної культури будь-якого народу. Це своєрідна народна мудрість, найдавніша та найдосконаліша скарбниця знань, яка дає можливість молодшому поколінню опанувати необхідними знаннями та вміннями. Вона виступає у якості потужного механізму первинної соціалізації дошкільника та його входження у культурний світ власного народу. | en_US |
dc.publisher | Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI. | en_US |
dc.subject | освітній процес | en_US |
dc.subject | фізичний озвиток дитини | en_US |
dc.subject | розумовий розвиток дитини | en_US |
dc.subject | соціалізація дошкільника | en_US |
dc.subject | казка | en_US |
dc.subject | народні казки | en_US |
dc.subject | авторські казки | en_US |
dc.subject | казки-байки | en_US |
dc.subject | когнітивні навички | en_US |
dc.title | ВИКОРИСТАННЯ ВИХОВНОГО ПОТЕНЦІАЛУ КАЗОК В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗДО | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року | en_US |
dc.type | Article | en_US |