dc.contributor.author |
Хом’як, О. |
|
dc.date.accessioned |
2024-11-13T09:59:55Z |
|
dc.date.available |
2024-11-13T09:59:55Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Хом’як О. Окремі аспекти проблеми готовності молодших школярів до взаємодії з учнями з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного класу / О. Хом’як // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 108-110. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5343 |
|
dc.description.abstract |
У сучасному міжнародному співтоваристві сформувалася нова культурна норма – повага до людських відмінностей: визнається право особи на індивідуальність, визнаються та приймаються суспільством будь-які її особливості. Тому, в освітньому середовищі України все більшого поширення набуває інклюзивна освіта як модель визнання різноманіття особливостей, можливостей та різних потреб здобувачів освіти.
На основі такого розуміння в більшості країн світу сформувалася соціально-педагогічна модель оцінки потреб та організації допомоги в освітньому процесі учнів з особливими освітніми потребами (далі ‒ ООП). |
en_US |
dc.publisher |
Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI. |
en_US |
dc.subject |
повага до людських відмінностей |
en_US |
dc.subject |
право особи на індивідуальність |
en_US |
dc.subject |
особливі освітні потреби |
en_US |
dc.subject |
інклюзивна освіта |
en_US |
dc.subject |
молодший шкільний вік |
en_US |
dc.subject |
спільне навчання |
en_US |
dc.subject |
початкові класи |
en_US |
dc.subject |
потребнісно-мотиваційний компонент |
en_US |
dc.subject |
поведінковий компонент |
en_US |
dc.subject |
когнітивний компонент |
en_US |
dc.subject |
інклюзивний клас |
en_US |
dc.title |
ОКРЕМІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ГОТОВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ДО ВЗАЄМОДІЇ З УЧНЯМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО КЛАСУ |
en_US |
dc.title.alternative |
Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |