Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Хом’як, О. | |
dc.date.accessioned | 2024-11-13T09:59:55Z | |
dc.date.available | 2024-11-13T09:59:55Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Хом’як О. Окремі аспекти проблеми готовності молодших школярів до взаємодії з учнями з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного класу / О. Хом’як // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 108-110. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5343 | |
dc.description.abstract | У сучасному міжнародному співтоваристві сформувалася нова культурна норма – повага до людських відмінностей: визнається право особи на індивідуальність, визнаються та приймаються суспільством будь-які її особливості. Тому, в освітньому середовищі України все більшого поширення набуває інклюзивна освіта як модель визнання різноманіття особливостей, можливостей та різних потреб здобувачів освіти. На основі такого розуміння в більшості країн світу сформувалася соціально-педагогічна модель оцінки потреб та організації допомоги в освітньому процесі учнів з особливими освітніми потребами (далі ‒ ООП). | en_US |
dc.publisher | Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI. | en_US |
dc.subject | повага до людських відмінностей | en_US |
dc.subject | право особи на індивідуальність | en_US |
dc.subject | особливі освітні потреби | en_US |
dc.subject | інклюзивна освіта | en_US |
dc.subject | молодший шкільний вік | en_US |
dc.subject | спільне навчання | en_US |
dc.subject | початкові класи | en_US |
dc.subject | потребнісно-мотиваційний компонент | en_US |
dc.subject | поведінковий компонент | en_US |
dc.subject | когнітивний компонент | en_US |
dc.subject | інклюзивний клас | en_US |
dc.title | ОКРЕМІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ГОТОВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ДО ВЗАЄМОДІЇ З УЧНЯМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО КЛАСУ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року | en_US |
dc.type | Article | en_US |