dc.contributor.author |
Сойко, І. |
|
dc.contributor.author |
Біжик, Б. |
|
dc.date.accessioned |
2024-11-13T10:34:12Z |
|
dc.date.available |
2024-11-13T10:34:12Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Особливості підготовки майбутнього вчителя початкової школи до роботи з обдарованими дітьми / І. Сойко, Б. Біжик // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 84-85. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5350 |
|
dc.description.abstract |
Для сучасної школи основне завдання розкривати і розвивати потенціал кожної особистості, формувати дитину як суб’єкта соціально-професійного життя, підготовки її до самовизначення та самореалізації. Сучасна школа має забезпечувати всебічний розвиток особистості дитини на основі виявлення її здібностей, обдарованості і талантів. В Україні прийнято ряд законів і програм (зокрема Закон України «Про освіту» [4], Національна програма «Діти України» [2], Указ Президента України «Про програму роботи з обдарованою молоддю [3]. та інші), які спрямовані, щоб створити освітні заклади для обдарованих дітей. У цих документах визначені такі завдання, а саме: розвиток та реалізація здібностей обдарованих дітей; стимулювання творчої роботи учнів; активізація навчально-пізнавальної діяльності школярів; підготовка педагогічних та науково-технічних кадрів. |
en_US |
dc.publisher |
Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI. |
en_US |
dc.subject |
сучасна школа |
en_US |
dc.subject |
потенціал |
en_US |
dc.subject |
суб’єкт соціально-професійного життя |
en_US |
dc.subject |
самореалізація |
en_US |
dc.subject |
Про освіту |
en_US |
dc.subject |
Національна програма «Діти України» |
en_US |
dc.subject |
обдарована молодь |
en_US |
dc.subject |
творча робота учнів |
en_US |
dc.subject |
обдарована дитина |
en_US |
dc.subject |
обдарованість |
en_US |
dc.title |
ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ |
en_US |
dc.title.alternative |
Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |