dc.contributor.author |
Мельничук, Л. |
|
dc.contributor.author |
Кравець, І. |
|
dc.contributor.author |
Кравець, Р. |
|
dc.date.accessioned |
2024-11-13T11:40:41Z |
|
dc.date.available |
2024-11-13T11:40:41Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Модель використання здоров’язберігаючих технологій на уроках природничої освітньої галузі в початковій школі / Л. Мельничук, І. Кравець, Р. Кравець // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 61-64. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5357 |
|
dc.description.abstract |
Військові дії, які розпочалися на території України 24 лютого 2022 р., негативно позначилися на психоемоційному здоров’ї українців незалежно від їх віку. Особливо постраждали діти, в яких появився страх, тривога, психоемоційні розлади. Окрім того, велика кількість дітей залишила рідні міста (села) і переїхала разом зі своїми родичами у більш безпечні регіони України. Запровадження військового стану зумовило потребу в інтенсивному впровадженні здоров’язберігаючих технологій в закладах загальної середньої освіти, які би сприяли нормалізації психоемоційного стану молодших школярів. |
en_US |
dc.publisher |
Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI. |
en_US |
dc.subject |
військові дії |
en_US |
dc.subject |
психоемоційне здоров’я українців |
en_US |
dc.subject |
військовий стан |
en_US |
dc.subject |
молодші школярі |
en_US |
dc.subject |
здоров’язберігаючі технології |
en_US |
dc.subject |
уроки природничої освітньої галузі |
en_US |
dc.subject |
початкова школа |
en_US |
dc.subject |
педагогічні технології |
en_US |
dc.subject |
компетентності молодших школярів |
en_US |
dc.subject |
педагогічні умови |
en_US |
dc.subject |
особистісний розвиток |
en_US |
dc.title |
МОДЕЛЬ ВИКОРИСТАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ |
en_US |
dc.title.alternative |
Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |