dc.contributor.author |
Сойчук, Р. |
|
dc.date.accessioned |
2024-11-13T12:12:42Z |
|
dc.date.available |
2024-11-13T12:12:42Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Сойчук Р. До проблеми організації інклюзивного навчання учнів з особливими освітніми потребами у початковій школі / Р. Сойчук // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 40-43. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5363 |
|
dc.description.abstract |
У проєкції реалізації права кожної особистості на безперешкодне здобуття освіти заклади загальної середньої освіти (далі – ЗЗСО) зобов’язані створювати умови для безперешкодного здобуття знань усіма дітьми, незважаючи на їхні індивідуальні особливості. Це зобов’язання детермінує високі темпи розвитку й упровадження інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами. Інклюзивне навчання вважають одним із пріоритетних напрямів реформування освітньої системи в низці країн світу, вектор якого – забезпечення права на освіту осіб з особливими освітніми потребами (далі – ООП) без дискримінації. |
en_US |
dc.publisher |
Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI. |
en_US |
dc.subject |
ЗЗСО |
en_US |
dc.subject |
інклюзивне навчання |
en_US |
dc.subject |
діти з особливими освітніми потребами |
en_US |
dc.subject |
осіби з особливими освітніми потребами |
en_US |
dc.subject |
дискримінація |
en_US |
dc.subject |
інклюзивне суспільство |
en_US |
dc.subject |
Концепція інклюзивної освіти |
en_US |
dc.subject |
інклюзивний освітній заклад |
en_US |
dc.subject |
інклюзивна компетентність |
en_US |
dc.subject |
інклюзивне освітнє середовище |
en_US |
dc.subject |
ознаки інклюзивних шкіл |
en_US |
dc.title |
ДО ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ |
en_US |
dc.title.alternative |
Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |