Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сойчук, Р. | |
dc.date.accessioned | 2024-11-13T12:12:42Z | |
dc.date.available | 2024-11-13T12:12:42Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Сойчук Р. До проблеми організації інклюзивного навчання учнів з особливими освітніми потребами у початковій школі / Р. Сойчук // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 40-43. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5363 | |
dc.description.abstract | У проєкції реалізації права кожної особистості на безперешкодне здобуття освіти заклади загальної середньої освіти (далі – ЗЗСО) зобов’язані створювати умови для безперешкодного здобуття знань усіма дітьми, незважаючи на їхні індивідуальні особливості. Це зобов’язання детермінує високі темпи розвитку й упровадження інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами. Інклюзивне навчання вважають одним із пріоритетних напрямів реформування освітньої системи в низці країн світу, вектор якого – забезпечення права на освіту осіб з особливими освітніми потребами (далі – ООП) без дискримінації. | en_US |
dc.publisher | Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI. | en_US |
dc.subject | ЗЗСО | en_US |
dc.subject | інклюзивне навчання | en_US |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | en_US |
dc.subject | осіби з особливими освітніми потребами | en_US |
dc.subject | дискримінація | en_US |
dc.subject | інклюзивне суспільство | en_US |
dc.subject | Концепція інклюзивної освіти | en_US |
dc.subject | інклюзивний освітній заклад | en_US |
dc.subject | інклюзивна компетентність | en_US |
dc.subject | інклюзивне освітнє середовище | en_US |
dc.subject | ознаки інклюзивних шкіл | en_US |
dc.title | ДО ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року | en_US |
dc.type | Article | en_US |