Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Комар, О. | |
dc.date.accessioned | 2024-11-13T12:32:01Z | |
dc.date.available | 2024-11-13T12:32:01Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Комар О. Активізація пізнавальної діяльності молодших школярів у процесі вивчення математики / О. Комар // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 23-27. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5367 | |
dc.description.abstract | Ефективне викладання математики в початкових класах не можливе без пошуків нових шляхів активізації пізнавальної діяльності учнів. Учні мають не лише засвоїти визначену програмою систему знань з математики, а й навчитися спостерігати об’єкти, явища, процеси, порівнювати їх, виявляти взаємозв’язок між математичними поняттями, діями, величинами та їх відношеннями, навчитися міркувати, обґрунтовувати свої висновки, користуватися математичною мовою. Засвоєння основ математики в початкових класах вимагає великого розумового напруження, високого ступеня абстрагування й узагальнення, активності думки | en_US |
dc.publisher | Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI. | en_US |
dc.subject | викладання математики | en_US |
dc.subject | пізнавальна діяльність | en_US |
dc.subject | початкові класи | en_US |
dc.subject | самостійна робота | en_US |
dc.subject | підвищення інтересу | en_US |
dc.subject | молодші школярі | en_US |
dc.subject | інтелектуальний ріст школяра | en_US |
dc.subject | активізація пізнавальної діяльності | en_US |
dc.subject | форми навчання математики | en_US |
dc.subject | Додавання числа 3 | en_US |
dc.title | АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року | en_US |
dc.type | Article | en_US |