Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дем’янчук, А. | |
dc.contributor.author | Марчук, О. | |
dc.contributor.author | Мельничук, Л. | |
dc.date.accessioned | 2024-11-13T12:49:15Z | |
dc.date.available | 2024-11-13T12:49:15Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Навчальні проєкнтні методики в системі сучасних педагогічних технологій вищої освіти / А. Дем'яечук, О. Марчук, Л. Мельничук // Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції : зб. тез доповідей учасн. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 14 листоп. 2024 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2024. – Ч ІI. – С. 9-12. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5371 | |
dc.description.abstract | Проєктні методики в системі сучасних педагогічних технологій вищої школи відіграють важливу роль. Вони дозволяють студентам активно залучатися до процесу навчання, розвиваючи їх критичне мислення, навички розв’язання проблем та вміння працювати в команді. У ході їх використання відбувається інтенсивний розвиток творчого мислення здобувачів вищої освіти. Необхідність використання інноваційних підходів в освітньому процесі ЗВО зазначена у Законі України «Про освіту». В цьому документі написано, що в ході здобуття освіти формуються «знання, уміння, навички, способи мислення, погляди, цінності, інші особисті якості, набуті у процесі навчання, виховання та розвитку, які можна ідентифікувати, спланувати, оцінити і виміряти та які особа здатна продемонструвати після завершення освітньої програми або окремих освітніх компонентів» [2]. | en_US |
dc.publisher | Актуальні питання та перспективи інноваційного розвитку науки та освіти в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 14 листопада 2024 року) / Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне, 2024. Ч ІI. | en_US |
dc.subject | проєктні методики | en_US |
dc.subject | сучасні педагогічні технології | en_US |
dc.subject | вща школа | en_US |
dc.subject | студенти | en_US |
dc.subject | критичне мислення | en_US |
dc.subject | розвиток творчого мислення | en_US |
dc.subject | освітній процес | en_US |
dc.subject | освітня програма | en_US |
dc.subject | проєктне навчання | en_US |
dc.subject | метод проєктів | en_US |
dc.subject | дистанційна освіта | en_US |
dc.subject | проєкт | en_US |
dc.title | НАВЧАЛЬНІ ПРОЄКНТНІ МЕТОДИКИ В СИСТЕМІ СУЧАСНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ВИЩОЇ ОСВІТИ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез наукових доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 14 листопада 2024 року | en_US |
dc.type | Article | en_US |