00 DSpace/Manakin Repository

РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ = DEVELOPMENT OF CRITICAL THINKING OF PRIMARY SCHOOL STUDENTS IN THE LESSONS OF LANGUAGE AND LITERATURE IN THE EDUCATIONAL ENVIRONMENT OF THE NEW UKRAINIAN SCHOOL

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Долінська, Л. М.
dc.contributor.author Dolinska, L. M.
dc.date.accessioned 2025-02-24T12:35:48Z
dc.date.available 2025-02-24T12:35:48Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Долінська Л. М. Розвиток критичного мислення учнів початкових класів на уроках мовно-літературної освітньої галузі в освітньому середовищі нової української школи : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр". Рівне : МЕГУ, 2024. 68 с. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5377
dc.description.abstract Наукове дослідження спрямоване на вивчення проблеми розвитку критичного мислення учнів початкових класів на уроках мовно-літературної освітньої галузі в освітньому середовищі Нової української школи. У роботі проаналізовано теоретичні основи розвитку критичного мислення, визначено педагогічні аспекти використання методів для розвитку критичного мислення на уроках «Української мови та літературного читання». Досліджено педагогічні прийоми та методи, спрямовані на розвиток критичного мислення учнів початкових класів на уроках мовно-літературної освітньої галузі. Експериментальна частина роботи включає вивчення результатів застосування вправ на розвиток критичного мислення на практиці. Автор порівнює зміни у рівнях розвитку критичного мислення в експериментальній та контрольній групах до та після впровадження експериментальної роботи. The research is aimed at studying the problem of developing critical thinking of primary school students in the lessons of language and literature in the educational environment of the New Ukrainian School. The paper analyzes the theoretical foundations of critical thinking development, identifies pedagogical aspects of using methods to develop critical thinking in the Ukrainian language and literary reading lessons. The pedagogical techniques and methods aimed at developing critical thinking of elementary school students in the lessons of language and literary education are investigated. The experimental part of the work includes the study of the results of applying critical thinking exercises in practice. The author compares changes in the levels of critical thinking development in the experimental and control groups before and after the implementation of the experimental work. en_US
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» en_US
dc.relation.ispartofseries 013;Початкова освіта
dc.subject critical thinking en_US
dc.subject elementary school students en_US
dc.subject language and literature education en_US
dc.subject elementary school en_US
dc.subject the Concept of the New Ukrainian School en_US
dc.subject критичне мислення en_US
dc.subject молодші школярі en_US
dc.subject мовно-літературна освітня галузь en_US
dc.subject початкова школа en_US
dc.subject Концепція Нової української школи en_US
dc.title РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ = DEVELOPMENT OF CRITICAL THINKING OF PRIMARY SCHOOL STUDENTS IN THE LESSONS OF LANGUAGE AND LITERATURE IN THE EDUCATIONAL ENVIRONMENT OF THE NEW UKRAINIAN SCHOOL en_US
dc.title.alternative Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу