Короткий опис(реферат):
Наукове дослідження присвячено вивченню та аналізу теоретичних засад та практичних аспектів розвитку мовного потенціалу учнів початкових класів за допомогою дидактичних ігор в умовах Нової української школи. У вступі розкрито актуальність проблеми та визначено мету та завдання дослідження. У першому розділі роботи проаналізовано психолого-педагогічні та лінгвістичні основи організації навчання з розвитку мовлення молодших школярів. Особливу увагу приділено особливостям мовного розвитку в цьому віковому періоді та ролі дидактичних ігор у формуванні мовленнєвої діяльності молодших школярів. Другий розділ роботи присвячено дослідно-експериментальній перевірці ефективності методики розвитку мовного потенціалу учнів початкових класів з використанням дидактичних ігор в умовах Нової української школи. Здійснено педагогічний аналіз рівнів зв'язного мовлення молодших школярів, вроваджено методику розвитку мовного потенціалу та подано порівняльну характеристику результатів після формувального експерименту.
The scientific research is devoted to the study and analysis of theoretical foundations and practical aspects of the development of primary school students' language potential through didactic games in the New Ukrainian School. The introduction reveals the relevance of the problem and defines the purpose and objectives of the study. The first section of the paper analyzes the psychological, pedagogical and linguistic foundations of organizing training for the development of primary schoolchildren's speech. Particular attention is paid to the peculiarities of language development in this age period and the role of didactic games in the formation of primary schoolchildren's speech activity. The second section of the work is devoted to the experimental verification of the effectiveness of the methodology for developing the language potential of primary school students using didactic games in the conditions of the New Ukrainian School. The pedagogical analysis of the levels of coherent speech of primary schoolchildren is carried out, the methodology of developing language potential is introduced, and a comparative characterization of the results after the formative experiment is presented.