Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сенів, Ю. В. | |
dc.contributor.author | Seniv, Y. V. | |
dc.date.accessioned | 2025-02-24T13:04:46Z | |
dc.date.available | 2025-02-24T13:04:46Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Сенів Ю. В. Ранкові зустрічі як педагогічна технологія формування соціальної компетентності здобувачів початкової освіти : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр". Рівне : МЕГУ, 2024. 63 с. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5381 | |
dc.description.abstract | Наукове дослідження присвячено вивченню та розвитку соціальної компетентності у здобувачів початкової освіти. У першому розділі проаналізовано теоретичні аспекти формування соціальної компетентності, зокрема розглянуто поняття «соціальна компетентність» у психолого-педагогічній літературі, особливості її розвитку у молодших школярів та схарактеризовано педагогічну технологію ранкових зустрічей як ефективного методу формування соціальної компетентності учнів початкової освіти. У другому розділі проведено дослідно-експериментальну перевірку ефективності методики формування соціальної компетентності здобувачів початкової освіти за допомогою ранкових зустрічей. Проаналізовано рівні соціальної компетентності молодших школярів, описано впроваджену методику організації ранкових зустрічей та подано порівняльну характеристику рівнів соціальної компетентності після проведення формувального експерименту. The research is devoted to the study and development of social competence in primary education students. The first section analyzes the theoretical aspects of the formation of social competence, in particular, the concept of «social competence» in the psychological and pedagogical literature, the peculiarities of its development in primary schoolchildren and characterizes the pedagogical technology of morning meetings as an effective method of forming the social competence of primary school students. In the second chapter, the effectiveness of the methodology for forming the social competence of primary school students through morning meetings was experimentally tested. The levels of social competence of primary school students are analyzed, the implemented methodology for organizing morning meetings is described, and a comparative characterization of the levels of social competence after the formative experiment is presented. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 013;Початкова освіта | |
dc.subject | social competence | en_US |
dc.subject | primary school students | en_US |
dc.subject | morning meetings | en_US |
dc.subject | pedagogical technology | en_US |
dc.subject | соціальна компетентність | en_US |
dc.subject | здобувачі початкової освіти | en_US |
dc.subject | ранкові зустрічі | en_US |
dc.subject | педагогічна технологія | en_US |
dc.title | РАНКОВІ ЗУСТРІЧІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ = MORNING MEETINGS AS A PEDAGOGICAL TECHNOLOGY FOR THE FORMATION OF SOCIAL COMPETENCE OF PRIMARY EDUCATION STUDENTS | en_US |
dc.title.alternative | Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» | en_US |
dc.type | Other | en_US |