dc.contributor.author |
Максимчук, Н. В. |
|
dc.date.accessioned |
2025-04-25T07:26:25Z |
|
dc.date.available |
2025-04-25T07:26:25Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Максимчук Н. В. Психолого-педагогічні умови використання здоров’язберігаючих технологій на уроках у початкових класах нової української школи. Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 7-8 груд. 2024 р.). / за ред. О. О. Красовської, Н. М. Міськової, І. М. Сойко, О. А. Хом’як, О. Ф.Кирилович, Н. М. Максимчук ; ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. Степана Дем’янчука, 2024. С. 173-175.. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5437 |
|
dc.description.abstract |
Здоров’я людини та її повноцінний розвиток є запорукою міцності й розвитку держави. Інтеграція розвитку освітньої та здоров’язберігаючої сфери має стати найважливішим вектором руху у державі та суспільстві, що будуються на гуманістичних, демократичних принципах. Реформування шкільної початкової освіти у контексті збереження здоров’я підростаючого покоління за сучасних умов спрямоване не тільки на соціальний та індивідуальний ресурси. Найбільш значущим періодом у формуванні основ здорового способу життя є молодший шкільний вік. В останні роки в початковій освіті відбувається процес зміни освітньої парадигми. Новою освітньою парадигмою передбачено зміну пріоритетів із формування знань, умінь і навичок на цілісний і різнобічний розвиток особистості. |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.subject |
початкова освіта |
en_US |
dc.subject |
реформа початкової освіти |
en_US |
dc.subject |
здоров’язберігаючі технології |
en_US |
dc.subject |
уроки |
en_US |
dc.subject |
молодший шкільний вік |
en_US |
dc.subject |
Нова Українська школа |
en_US |
dc.subject |
здоров’я людини |
en_US |
dc.subject |
здоровий спосіб життя |
en_US |
dc.subject |
фізкультурна освіта |
en_US |
dc.subject |
компенсаторно-нейтралізуючі технології |
en_US |
dc.subject |
фізкультпаузи |
en_US |
dc.subject |
фізкультхвилинки |
en_US |
dc.subject |
стимулюючі технології |
en_US |
dc.subject |
інформаційно-навчальні технології |
en_US |
dc.subject |
температурне загартовування |
en_US |
dc.subject |
фізичні навантаження |
en_US |
dc.subject |
навчально-виховні технології |
en_US |
dc.subject |
особистісно-розвивальні технології |
en_US |
dc.subject |
соціально-адаптуючі технології |
en_US |
dc.subject |
лікувально-оздоровчі технології |
en_US |
dc.subject |
соціально-психологічні тренінги |
en_US |
dc.subject |
адаптація |
en_US |
dc.title |
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ |
en_US |
dc.title.alternative |
Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 7-8 грудня 2024 року) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |