DSpace Repository

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Show simple item record

dc.contributor.author Максимчук, Н. В.
dc.date.accessioned 2025-04-25T07:26:25Z
dc.date.available 2025-04-25T07:26:25Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Максимчук Н. В. Психолого-педагогічні умови використання здоров’язберігаючих технологій на уроках у початкових класах нової української школи. Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 7-8 груд. 2024 р.). / за ред. О. О. Красовської, Н. М. Міськової, І. М. Сойко, О. А. Хом’як, О. Ф.Кирилович, Н. М. Максимчук ; ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. Степана Дем’янчука, 2024. С. 173-175.. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5437
dc.description.abstract Здоров’я людини та її повноцінний розвиток є запорукою міцності й розвитку держави. Інтеграція розвитку освітньої та здоров’язберігаючої сфери має стати найважливішим вектором руху у державі та суспільстві, що будуються на гуманістичних, демократичних принципах. Реформування шкільної початкової освіти у контексті збереження здоров’я підростаючого покоління за сучасних умов спрямоване не тільки на соціальний та індивідуальний ресурси. Найбільш значущим періодом у формуванні основ здорового способу життя є молодший шкільний вік. В останні роки в початковій освіті відбувається процес зміни освітньої парадигми. Новою освітньою парадигмою передбачено зміну пріоритетів із формування знань, умінь і навичок на цілісний і різнобічний розвиток особистості. en_US
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» en_US
dc.subject початкова освіта en_US
dc.subject реформа початкової освіти en_US
dc.subject здоров’язберігаючі технології en_US
dc.subject уроки en_US
dc.subject молодший шкільний вік en_US
dc.subject Нова Українська школа en_US
dc.subject здоров’я людини en_US
dc.subject здоровий спосіб життя en_US
dc.subject фізкультурна освіта en_US
dc.subject компенсаторно-нейтралізуючі технології en_US
dc.subject фізкультпаузи en_US
dc.subject фізкультхвилинки en_US
dc.subject стимулюючі технології en_US
dc.subject інформаційно-навчальні технології en_US
dc.subject температурне загартовування en_US
dc.subject фізичні навантаження en_US
dc.subject навчально-виховні технології en_US
dc.subject особистісно-розвивальні технології en_US
dc.subject соціально-адаптуючі технології en_US
dc.subject лікувально-оздоровчі технології en_US
dc.subject соціально-психологічні тренінги en_US
dc.subject адаптація en_US
dc.title ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ en_US
dc.title.alternative Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 7-8 грудня 2024 року) en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account