Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Максимчук, Н. В. | |
dc.date.accessioned | 2025-04-25T07:26:25Z | |
dc.date.available | 2025-04-25T07:26:25Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Максимчук Н. В. Психолого-педагогічні умови використання здоров’язберігаючих технологій на уроках у початкових класах нової української школи. Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 7-8 груд. 2024 р.). / за ред. О. О. Красовської, Н. М. Міськової, І. М. Сойко, О. А. Хом’як, О. Ф.Кирилович, Н. М. Максимчук ; ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. Степана Дем’янчука, 2024. С. 173-175.. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5437 | |
dc.description.abstract | Здоров’я людини та її повноцінний розвиток є запорукою міцності й розвитку держави. Інтеграція розвитку освітньої та здоров’язберігаючої сфери має стати найважливішим вектором руху у державі та суспільстві, що будуються на гуманістичних, демократичних принципах. Реформування шкільної початкової освіти у контексті збереження здоров’я підростаючого покоління за сучасних умов спрямоване не тільки на соціальний та індивідуальний ресурси. Найбільш значущим періодом у формуванні основ здорового способу життя є молодший шкільний вік. В останні роки в початковій освіті відбувається процес зміни освітньої парадигми. Новою освітньою парадигмою передбачено зміну пріоритетів із формування знань, умінь і навичок на цілісний і різнобічний розвиток особистості. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | початкова освіта | en_US |
dc.subject | реформа початкової освіти | en_US |
dc.subject | здоров’язберігаючі технології | en_US |
dc.subject | уроки | en_US |
dc.subject | молодший шкільний вік | en_US |
dc.subject | Нова Українська школа | en_US |
dc.subject | здоров’я людини | en_US |
dc.subject | здоровий спосіб життя | en_US |
dc.subject | фізкультурна освіта | en_US |
dc.subject | компенсаторно-нейтралізуючі технології | en_US |
dc.subject | фізкультпаузи | en_US |
dc.subject | фізкультхвилинки | en_US |
dc.subject | стимулюючі технології | en_US |
dc.subject | інформаційно-навчальні технології | en_US |
dc.subject | температурне загартовування | en_US |
dc.subject | фізичні навантаження | en_US |
dc.subject | навчально-виховні технології | en_US |
dc.subject | особистісно-розвивальні технології | en_US |
dc.subject | соціально-адаптуючі технології | en_US |
dc.subject | лікувально-оздоровчі технології | en_US |
dc.subject | соціально-психологічні тренінги | en_US |
dc.subject | адаптація | en_US |
dc.title | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 7-8 грудня 2024 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |