DSpace Repository

ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС РОЗВИТКУ КРИТИЧОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Show simple item record

dc.contributor.author Мазур, Є. С.
dc.date.accessioned 2025-04-25T07:56:26Z
dc.date.available 2025-04-25T07:56:26Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Мазур Є. С. Використання інноваційних технологій під час розвитку критичого мислення учнів на уроках української мови. Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 7-8 груд. 2024 р.). / за ред. О. О. Красовської, Н. М. Міськової, І. М. Сойко, О. А. Хом’як, О. Ф.Кирилович, Н. М. Максимчук ; ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. Степана Дем’янчука, 2024. С. 153-156. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5442
dc.description.abstract У сучасному світі людина, яка володіє критичним мисленням, здатна швидко та ефективно вирішувати різноманітні завдання. Сучасна освітня модель спрямована на розвиток особистості через формування необхідних життєвих компетенцій. Впровадження нових освітніх технологій, орієнтованих на особистість, під час уроків читання, на нашу думку, є передумовою для активної пізнавальної діяльності учнів. Такі нестандартні, цікаві та творчі методи роботи пробуджують у дітей інтерес до навчання, сприяють їх емоційному, духовному та інтелектуальному розвитку. Однією з таких технологій, яка не лише допомагає учням засвоїти необхідні знання, але й сприяє розвитку їх особистісних якостей, є технологія формування критичного мислення. Розвиток критичного мислення – стратегія універсальна, міждисциплінарна, дозволяє отримати такі освітні результати, як уміння працювати у різних галузях знань; здатність висловлювати свої думки усно і письмово, чітко та коректно стосовно оточуючих; формувати особисту точку зору на підставі осмислення різного досвіду, ідей та уявлень; вирішувати проблеми; самостійно займатися власною освітою; вміння співпрацювати та працювати у групі. Саме тому очевидною є життєва необхідність критичного мислення для вітчизняної освітньої системи. en_US
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» en_US
dc.subject критичне мислення en_US
dc.subject освітні технології en_US
dc.subject пізнавальна діяльність en_US
dc.subject освітні системи en_US
dc.subject молодші школярі en_US
dc.subject урок української мови en_US
dc.subject мислення en_US
dc.subject початкова освіта en_US
dc.subject Нова українська школа en_US
dc.subject освітній процес en_US
dc.subject початкова школа en_US
dc.subject інтерактивні методи навчання en_US
dc.subject мультимедіа en_US
dc.title ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС РОЗВИТКУ КРИТИЧОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ en_US
dc.title.alternative Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 7-8 грудня 2024 року) en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account